D e godt å hør, greit at dåkk va i byen når d skjedd da![]()
Jada, jobbe annakvar lørdag så d e godt m ein ekstra fridag![]()
Ja, det va jo flaks
Ah, då så..ja då e det ihvertfall greit å ha fri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D e godt å hør, greit at dåkk va i byen når d skjedd da![]()
Jada, jobbe annakvar lørdag så d e godt m ein ekstra fridag![]()
Oooo! Dialekt-trådkåssen he æ klart å overse denne? E såå gøy me forskjellige dialekte
![]()
Ja. Trur ho skjønt fort at den va en bra tingden e veldig lett å bruke. Å greit at man sug sjøl på den og ikke har sånn ballong. Så prøve man sæ frem
sug jevnt då kommer det fort frem nok til at man bare pelle det vekk
![]()
Våkne han ikke av å bli bært inn i senga me dåkk?
E bare å komma innom her. Gøy å lesa alle de forskjellige dialekteneOooo! Dialekt-trådkåssen he æ klart å overse denne? E såå gøy me forskjellige dialekte
![]()
Kanskje eg må sjekke an udAn va ganske bra![]()
Våken her. Ein så ikkje sko sova merSnork. Sitte på sengekanten å fore mini. Æ trøtt i tryne nå ja
Våken her. Ein så ikkje sko sova mer
Snork. Sitte på sengekanten å fore mini. Æ trøtt i tryne nå ja
Nærme sæg jo jammen ny foring hær![]()
Hehe! Traveltlure på om me ska sova litt mer...
Sko gjerna ha sove t nærmere 7 eg og.. meen mini ville d annerledes idag. Men sovna i 6 tiå igår då så forventa ein tidlig morgen idagVåken hær au. 5 på 7. Kje sånn alt for galen tid å stå opp dæ. Bære enn i går vertfall. Då sko han opp hall 6.
Her sitte mini md skive nå. Så litt mme snart før fyste lurNærme sæg jo jammen ny foring hær![]()
Her sitte mini md skive nå. Så litt mme snart før fyste lur![]()
Hadde dæ vore mitt valg, så hadde æg garantert sove meirmen dessverre så æ kje æg sjefen på dæ punkte lenger ;-) fælt å vær b-menneske når en he baby
Hehe, sant det
E ganske heldig med min baby...han like å sove mye fremdeles![]()
Var heldig mæ min au sånn sovemessigt t an va ca 3 mnd. Då forandra han rytmen sin kraftigt