Dialekt-tråden

Ja. Trur ho skjønt fort at den va en bra ting ;) den e veldig lett å bruke. Å greit at man sug sjøl på den og ikke har sånn ballong. Så prøve man sæ frem :) sug jevnt då kommer det fort frem nok til at man bare pelle det vekk :)

Våkne han ikke av å bli bært inn i senga me dåkk?

Så greit då :) jaja, eg får nok testa den eingang te slutt.. Når det ikkje hjelpe med bare dråpene lengre :p
Jo, han våkne av og te, men då e det somregel på tide med mating aligavel..så då amme eg på rommet, så sovne han igjen :p

Våken hær au. 5 på 7. Kje sånn alt for galen tid å stå opp dæ. Bære enn i går vertfall. Då sko han opp hall 6.
Sko gjerna ha sove t nærmere 7 eg og.. meen mini ville d annerledes idag. Men sovna i 6 tiå igår då så forventa ein tidlig morgen idag

Hadde dæ vore mitt valg, så hadde æg garantert sove meir :-) men dessverre så æ kje æg sjefen på dæ punkte lenger ;-) fælt å vær b-menneske når en he baby

Hehe, sant det :p
E ganske heldig med min baby...han like å sove mye fremdeles :p

Var heldig mæ min au sånn sovemessigt t an va ca 3 mnd. Då forandra han rytmen sin kraftigt

Hehe, eg får nyda det så lenge det vare... Regne ikkje med at det vare evigt her heller, isåfall hadde det jo vært heilt utroligt :p

Back
Topp