Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Korr e du i fra?![]()
Møre og Romsdal. Dokke da?Skjønne te no godt ka du skrivkor du e ifra?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Korr e du i fra?![]()
Møre og Romsdal. Dokke da?Skjønne te no godt ka du skrivkor du e ifra?
![]()
Løse fugla?Dæven. Ser det er noen løse fugler her inne.
Litt uttafor Tr.heim hrMøre og Romsdal. Dokke da?
Liten verdensambo tar økonomi og ledelse, han sku egentlig vær førdi nu i vår men tok et år hjemme lamme ungen mens æ gjor mæ færdi
![]()
Enkelte fugler er tydeligvis ikke like enkle å plukke ser jeg...(Du ser ikke at æ e her!)![]()
Møre og Romsdal. Dokke da?
Nordover eller sørover?Litt uttafor Tr.heim hr![]()
Ja man blir lett påvirka ta andre sine dialekte og blir litt utvatnaE ifra Harstadmen har litt blandingdialekt fra de førrsjellige plassan æ har bodd på
![]()
SøroverNordover eller sørover?
Rette veienSørover![]()
Ja,vil si detRette veienhaha
Ja man blir lett påvirka ta andre sine dialekte og blir litt utvatna![]()
Det gjor du sikkert, men han va vel mer opptatt av å holde liv på Ludo enn å vær på forelesningeJa, må nu flir littverden e jammen ikje stor nei
flott mann du har da så va heime så du fikk gjort dæ ferdig
![]()
Da gikk æ vel sekker ilage han de to første åran da kanskjeveit det va en del æ gikk ilage fra første og andre året som ikje va der tredje. Va endel som falt ifra.
E en intern spøk på februar 14 heheNo heng æ ikje me ..![]()
Begynner å lure på om jeg har med trekkfugler å gjøre. Nærmer seg tross alt vinteren nå.E en intern spøk på februar 14 hehe![]()
Ska trækk hjemover nuBegynner å lure på om jeg har med trekkfugler å gjøre. Nærmer seg tross alt vinteren nå.
Det gjor du sikkert, men han va vel mer opptatt av å holde liv på Ludo enn å vær på forelesninge![]()
Ååå, savne quiz på ludo! Ikke vært på det etter mini blei fødd. Ja, han e av den festglade typen, men har måtta roa sæ nu daFestglad gutt?æ va nok en av de som va på absolutt alle forelesningne
og quizen på ludo. Gikk en god del på ludo spesielt første året. Andre året bei det ganske my å gjør me fagan så helgen bei, kjedelig nok, mest brukt te å læs
![]()