Åh, hær harkje æ vært på ei stund.. Knall gøy å konne skrive på dialketa si då. Æ tru æ he tidenes blanding dialekt. Men æ tar så lett dialekt etter henne æ bu henn. Så da bli det jo litt a vært.
Hoho, kor e du fra då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, hær harkje æ vært på ei stund.. Knall gøy å konne skrive på dialketa si då. Æ tru æ he tidenes blanding dialekt. Men æ tar så lett dialekt etter henne æ bu henn. Så da bli det jo litt a vært.
Ser alle på det ?
Vart d marsipan i dag?Nu e æ akkurat ferdig med julegodis-laging på kjøkkenet. Stått i flere tima, så nu e æ sliten. Må sett mæ litt med føttern høyt ei stund, kjenn æ![]()
Ja !!! Blir helt hektaD bruke æ åsså å se. D e så spennanes!!!
Må få opp farten her ogHer va det stilt igjen![]()
Ser ud som an dør ud i ny og neJa, va jo ganske dødt![]()
Ser ud som an dør ud i ny og ne
Joda nyde siste tiden hjemma md mini før eg ska t bake på jobb å nyåretJa, sånn kan det gå
Koss går det med deg då?
Joda nyde siste tiden hjemma md mini før eg ska t bake på jobb å nyåret. Men kvalm og fæl så sløve dager nå midt i julekaoset
![]()
Ja ska bli godt å komma t bake t jobbKoseligtGlede du deg te å jobba igjen då?
Off, kjipt å ver dårlige i julatiå då.. Men med sløve dager så sleppe du vel onna det værsta kaoset![]()
Ja ska bli godt å komma t bake t jobb. Sleppe ihvertfall kaoset på jobb
. Hjemma e d eg så må ta mg av baking ska d bli julekaker
![]()
Hehe ja gubben her like best å snikaHehe, her og e det eg som må baka, ellers blir det null kaker![]()