Noen ganger så har jæ løst til å selge gubben ass ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger så har jæ løst til å selge gubben ass ...
Jeg var sulten så sier'n ska du ha mat igjen ??Haha, samma her..
Konne solgt min for ett brett pepsi max av og te
Ka skjer?
Jeg var sulten så sier'n ska du ha mat igjen ??
Ja jeg blir så irritert, han har sagt det flere ganger å. Erru sulten igjen ??Doh.. Må vel få spisa når du vil vel?![]()
![]()
Ja jeg blir så irritert, han har sagt det flere ganger å. Erru sulten igjen ??
Ja må det ethvertBare sei JAAA...og sei han ska slutta å bry seg![]()
HerligJepp, som vanligdu og?
Herlignja, va altfor lenge våke for å se den nye serien på tv2. Og så våkna lille et kvarter ætte æ va sovna førr mat. Så våkna ho i 3 tia bare generell uro og smokk. Så va det mat klokka 5. Og opp klokka 8 igjen. Liite søvn så ikje så bra natt
![]()
Go dagenGo dagen, damo!![]()
NeiOffjaja, kan ikkje alltid ver liga heldig
![]()
Neifantastisl start på uka
tippe det bi tili kveld på mæ idag
![]()
Jauda, e sitt nå hærGo dagenkor det går?
Jauda, e sitt nå hærSku egentle pusse glas i 2.etasje hadde e teinkt, men bækkene streika halvveigs uppi tråppe, så måtte snu... Føle me såm ein idiot såm ikkje eingång klara gå ei tråpp!
Så nå sitt e å katta å daffa i sofan istan
Planer får dagen?![]()
D æ eit reint helvete, rætt å slett!Åh, æ føla me dæ me bækkenet! Der vi bodde når æ va gravid hadde vi ei trapp æ kalla helvettestrappaden hadde nøyaktig 45 trinn totalt. Og æ måtte gå den fleire ganga daglig når æ sku ut av huset. Tellslutt måtte æ bære bi heime. Det va førr ont å gå opp den trappa :/ nyt kaffen du
Æ daffa å i sofaen. Trøtt idag så kroppen heng ikje me. Lille søv enda å æ burde ha vaska golvet![]()