Dialekt-tråden

Herlig!
Her e det så grått å trist idag at æ orke ikke tanken på å trille :p gubbem har uansett vogna i bilen, så bi vanskeli å kom mæ nån vei me ho da :p hha

Her e det superfint vær idag :)
Haha, nei blir vanskelig å gå tur uden vognå..

Går bra her:-). Prøve å få mini t å sova den andre luren sin meeen ser ud som han ikkje vil sovna:S. Vugge halvt ihjel her og aligavel bare sutring fordi han e så trøtt..
Der då?

Offdå.. Ikkje kjekt når di blir overtrøtte..
Her går det fint :) nå ska me snart te mamma å henta resten av gavene, pynten og kagå itte navnefesten :p fekk ikkke alt med oss på lørdag..

Går bra her:-). Prøve å få mini t å sova den andre luren sin meeen ser ud som han ikkje vil sovna:S. Vugge halvt ihjel her og aligavel bare sutring fordi han e så trøtt..
Der då?

He akkurat fått min t å sovna :-P va øvetrøtt han au. Så va en kamp.

Offdå.. Ikkje kjekt når di blir overtrøtte..
Her går det fint :) nå ska me snart te mamma å henta resten av gavene, pynten og kagå itte navnefesten :p fekk ikkke alt med oss på lørdag..
Han har alltid vært vanskelig å få t å sova spesielt på andre luren så e forventa :-P.
Så gøy då:-). Fekk dåkker møje fint t den lille?

He akkurat fått min t å sovna :-P va øvetrøtt han au. Så va en kamp.
Nå sovna han akkurat heldigvis :-). Har alltid vært ein kamp å få min t å sovna på den andre luren så eg e ikkje øverraska:-). Uansett når eg legge han for luren så bruke eg fort lang tid på å få an t å sovna og han sovne ikkje før i 3 tiå uansett når eg legge an

Han har alltid vært vanskelig å få t å sova spesielt på andre luren så e forventa :-P.
Så gøy då:-). Fekk dåkker møje fint t den lille?

Då så...men kjipt ligavell sikkert :p
Ja, fekk masse fint :) penger, bøker, sølvramma ++ så..nå må han vel få sin egen konto og snart så han kan spara på :p

Då så...men kjipt ligavell sikkert :p
Ja, fekk masse fint :) penger, bøker, sølvramma ++ så..nå må han vel få sin egen konto og snart så han kan spara på :p
Ja han kunne godt vært lettere å få t å sova:-).
Hørres ud som møje fint:-). Ja konto e kjekt å ha t an.

Så greit då, ka strikke du?
Her blir det sikkert nest bilder i julegaver :p må bare få gubben te å ta någe skikkeligt av mini :)

Nettopp strikka mæ sjøl en genser.
38fd9759b253f4d515aeb2608fba0b70

Helt på sia mai, førr løsta te å strekk førrvant i takt me bekkenløsning så bei bære verre :p

Ellers e det mariussokka på pinnan, vanlige ull lesta, og bestilt garn te å lage 3 sånne her gensera te mine to tantejenter, og mi lille :)

https://scontent.cdninstagram.com/h...e15/11257738_1621668458070744_624199710_n.jpg

Skal å gje bilda av snupps i gave. Tenkt å dra te fotograf og ta bilda rett før jul. Og gi til alle besteforeldra :)

Nettopp strikka mæ sjøl en genser.
38fd9759b253f4d515aeb2608fba0b70

Helt på sia mai, førr løsta te å strekk førrvant i takt me bekkenløsning så bei bære verre :p

Ellers e det mariussokka på pinnan, vanlige ull lesta, og bestilt garn te å lage 3 sånne her gensera te mine to tantejenter, og mi lille :)

https://scontent.cdninstagram.com/h...e15/11257738_1621668458070744_624199710_n.jpg

Skal å gje bilda av snupps i gave. Tenkt å dra te fotograf og ta bilda rett før jul. Og gi til alle besteforeldra :)

Wow, flink du jo ;)

Takk ;) bidd nån lesta, gensera, hue og votta te heile familien de siste åran:p i fjor strekka å vel 20 par selbuvotta te alle som ønska sæ det i jul :p

Så gøy då :)
Sko ønska eg og konne...men her e det vel egentlig tålmodighet som e problemet :p

Back
Topp