Diagnostisk ul idag, 13+3

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Var på ul i dag, for å sjekke sannsynligheten for kromosomfeil. Lille nurket lå der og gjorde seg til, med hopping, strekking og "rull rundt" :D Var så utrolig deilig å se. Nå SKAL jeg senke skuldrene og tro på at dette faktisk skjer :)

Resultatet av ul og blodprøver, viser at det lav risiko for kromosomfeil, så det var jo også litt godt. Alle mål var perfekte, og den lille vokser akkurat som den skal. Hjertet ligger på rett plass, magesekken var fin, nesebenet var tydelig (har betydning i forhold til Downs), ben, armer og kropp, vokser i rett tempo og har rette proporsjoner. Legen var i det hele tatt meget fornøyd. :D

Nurket 13+3.jpg

Så herlig, gratulerer :) kan jeg spørre hva som er grunnen for at du sjekket sannsynligheten for kromosomfeil? Jeg har en venninne som sier jeg bør gjøre det, men trodde ikke dette var vanlig ? Er det samme sjekk som det man får tilbudt hvis man er over 36 år?

Tusen hjertelig takk, alle sammen :)

Så herlig, gratulerer :) kan jeg spørre hva som er grunnen for at du sjekket sannsynligheten for kromosomfeil? Jeg har en venninne som sier jeg bør gjøre det, men trodde ikke dette var vanlig ? Er det samme sjekk som det man får tilbudt hvis man er over 36 år?
Det er tilbudet som gis hvis man er over 38, og jeg er 40. Jeg har gjennomført testen for å være mer forberedt til fødselen, hvis risikoen hadde vært høy. :)

Så flott! Lykke til videre :)

Å så fint lite nurk:) deilig at alt er i orden!

Jaaa:) Så liten og nydelig, helt perfekt bebis i magen din! Nå senker du skuldrene og nyt det!
Gratulerer igjen Heila:D

Hei!
Gratulerer!
Jeg var på diagnostisk UL i går. Fosteret var ikke helt medgjørlig, så de fikk ikke målt nesebenet, men ellers så var alt fint heldigvis! Jeg skal tilbake om 2 uker, for å være på den sikre siden at alt er bra.

Hei!
Gratulerer!
Jeg var på diagnostisk UL i går. Fosteret var ikke helt medgjørlig, så de fikk ikke målt nesebenet, men ellers så var alt fint heldigvis! Jeg skal tilbake om 2 uker, for å være på den sikre siden at alt er bra.
Er ikke alltid de er helt medgjørlig. Legen måtte jobbe en del med å få nurket mitt til å gidde å snu litt på seg rette veien :D Håper din lille er litt med medgjørlig neste gang :)

Back
Topp