DHEA?

Ja vi får satse på det at det gjør en forskjell. Har gått på 300 jeg også uten noe særlig effekt, men nå skulle jeg prøve 300 gonal-f og 150 menopur. Aldri blanda to hormoner før. :/

Men vet dem årsaken hos dere? At det ikke er no effekt. (Må ikke svare altså :) )

Hehehe ja ingen skjegg her :p

De vet ikke hvorfor nei. De finner ikke noe gale... Vi ble satt på IVF fordi min mann ikke hadde særlig svømmere. Jeg er 28 år, og i utgangspunktet frisk... Men håpet dette gjør susen ja!

De vet ikke hvorfor nei. De finner ikke noe gale... Vi ble satt på IVF fordi min mann ikke hadde særlig svømmere. Jeg er 28 år, og i utgangspunktet frisk... Men håpet dette gjør susen ja!

Da er jeg med, men håpe at denne runden går veien for dere :)

Blir veldig spennende å komme i gang med et nytt forsøk :D

Tiden flyr og på tirsdag runder jeg 5 uker på DHEA
Hvordan går det med deg?

fått sinnsykt med kviser :( gått på nesespray 14 dager også så har en del vondt i hode, men ellers bare bra :) med deg da? :)

fått sinnsykt med kviser :( gått på nesespray 14 dager også så har en del vondt i hode, men ellers bare bra :) med deg da? :)

Lite bivirkninger... Hadde kviser helt i starten, men ikke akkurat nå...
Føler meg uopplagt og trøtt... Veldig irritabel... Men ellers OK.
Begynner på Progynova om 1 uke... :)

Lite bivirkninger... Hadde kviser helt i starten, men ikke akkurat nå...
Føler meg uopplagt og trøtt... Veldig irritabel... Men ellers OK.
Begynner på Progynova om 1 uke... :)

Greit å bli ferdig me de kvisene fått de nå jeg.. så kjedelig, men heldigvis bare for en periode da :)
Så deilig og få starta videre på opplegget, men når skulle du starte på hormonene? :)

Greit å bli ferdig me de kvisene fått de nå jeg.. så kjedelig, men heldigvis bare for en periode da :)
Så deilig og få starta videre på opplegget, men når skulle du starte på hormonene? :)

Hadde bare kvisene 2 uker helt i starten,
Begynt på boks nr. 2 nå!

Om 2-3 uker... begynner jeg på hormondprøyter :) (1.dag i neste TR)

:happy093

Last edited:
Hadde bare kvisene 2 uker helt i starten,
Begynt på boks nr. 2 nå!

Om 2-3 uker... begynner jeg på hormondprøyter :) (1.dag i neste TR)

:happy093

Har ikke fått dem før slutten, men skal bli godt å bli ferdig med denna tenårings fasen som en får på disse pillene, Hehe :p
Oi da er det ikke så lenge til da :D
Jeg starter egentlig 23 nov på hormonene, men skal på mr 9 Nov så litt usikker på om jeg må utsette hele forsøket :/

Jeg er satt på DHEA....
Skal gå på det i 2 mnd.
Noen med erfaring?

... Og må jeg begynne på det i begynnelsen av en syklus?

Klinikk Hausken svarer ikke på tlf!

Hei, jeg har gått på DHEA. Jeg testet svært lavt på en blodprøve. Hadde visstnok mindre enn en 80-år gammel dame..

Jeg fikk bare beskjed om å begynne på det og ta det i ett par mnd for så ta ny blodprøve, før nytt forsøk.

DHEA var fantastisk, i allefall var det for meg. Jeg opplevde at det var som om jeg våknet opp til en hverdag med energi og egentlig bedre humør på lenge. Hverdagen etter et litt dårlig forsøk ble litt enklere å takle.

Det er fantastisk å trene mens du går på det( var i allefall slik for meg) jeg trente svært hardt, Du tåler hardere og mere trening og restituerer bedre. Stoffet står på wada dopingliste. Om du bestiller det hjem til deg over nett, kan det resultere i politianmeldelse. Det blir ofte kalt ungdomshormon, huden skal bli finere også :-D

Jeg har bare positivt å si om det. Uansett ring å hør med de på Hausken eller send Mail. Du har betalt masse penger for behandling og da må de stille opp

Kos deg på DHEA!

Back
Topp