DHEA?

Discotjukken

Elsker forumet
Jeg er satt på DHEA....
Skal gå på det i 2 mnd.
Noen med erfaring?

... Og må jeg begynne på det i begynnelsen av en syklus?

Klinikk Hausken svarer ikke på tlf!

Last edited:
Jeg går også på dhea og skal gå på dette i 2 mnd merker ingenting annet en voldtsomt humørskifte. Har gått på dette snart 1 mnd

Hører også til Hausken.

Har de sakt noe om hvorfor dhea til deg?
(Hvis du vil fortelle) :)

Har endometriose og adenomyose å fikk bare 3 egg på første utaket hos dem og det ene egget som overlevde var det fragmentering på, men ble gravid men ente i sa. Gikk på bemfola 300. Så nå ville dem jeg skulle ta dhea for å se om det ble litt flere egg og bedre egg også skal jeg ta 200 gonal-f og 150 menopur på neste håpe det.
Jeg tar 75 mg på dhea og har ikke merket annet enn at humøret svinger opp å ned
Har du startet på det? Sa dem noe til deg?
Ser det står lite om det på nett om det dhea hormonet

Har endometriose og adenomyose å fikk bare 3 egg på første utaket hos dem og det ene egget som overlevde var det fragmentering på, men ble gravid men ente i sa. Gikk på bemfola 300. Så nå ville dem jeg skulle ta dhea for å se om det ble litt flere egg og bedre egg også skal jeg ta 200 gonal-f og 150 menopur på neste håpe det.
Jeg tar 75 mg på dhea og har ikke merket annet enn at humøret svinger opp å ned
Har du startet på det? Sa dem noe til deg?
Ser det står lite om det på nett om det dhea hormonet

Ja, startet i går...
Nei, de sa ingenting. :p Fikk bare resepter i posten...
Hos oss er det i utgangspunktet mannen som er problemet... Har ikke funnet noe på meg, men har respondert dårlig på hormonone i de 2 første forsøkene (3 og 2 egg ut)

Ja, startet i går...
Nei, de sa ingenting. :p Fikk bare resepter i posten...
Hos oss er det i utgangspunktet mannen som er problemet... Har ikke funnet noe på meg, men har respondert dårlig på hormonone i de 2 første forsøkene (3 og 2 egg ut)

Da er det nok for at vi forhåpentligvis ska få flere egg
Har du hatt 2 forsøk hos hausken?
Bare husk å advar mannen at du kan bli litt humør sjuk kan ikke huske jeg har hatt så mye forskjellig følelser å gå igjennom ikke minst glefse for ingenting, har sagt unnskyld et par ganger

Meldinga mi virka veldig alvorlig ingen av tegna kom med "hehehe" :p

Jeg spørte om hva det var for noe å da sa hu. At det skulle gjøre at de umodene eggene i eggposen ble på en måte skyvd frem så det forhåpentligvis ble flere egg. Så dem på en måte gjøres klar før hormon stimuleringen :)
Håpe det fungerer for oss begge og at vi får fler og bedre egg enn forje forsøk :)

Ringte hausken i dag synarela start 16 oktober og hormoner 23 november :D har du fått noen beskjed om når du skal ha ditt forsøk? :)

Da er det nok for at vi forhåpentligvis ska få flere egg
Har du hatt 2 forsøk hos hausken?
Bare husk å advar mannen at du kan bli litt humør sjuk kan ikke huske jeg har hatt så mye forskjellig følelser å gå igjennom ikke minst glefse for ingenting, har sagt unnskyld et par ganger

Haha, skal advare han... :p
2 forsøk hos Hausken ja... (I Haugesund)

Meldinga mi virka veldig alvorlig ingen av tegna kom med "hehehe" :p

Jeg spørte om hva det var for noe å da sa hu. At det skulle gjøre at de umodene eggene i eggposen ble på en måte skyvd frem så det forhåpentligvis ble flere egg. Så dem på en måte gjøres klar før hormon stimuleringen :)
Håpe det fungerer for oss begge og at vi får fler og bedre egg enn forje forsøk :)

Ringte hausken i dag synarela start 16 oktober og hormoner 23 november :D har du fått noen beskjed om når du skal ha ditt forsøk? :)

Har regnet meg frem til slutten av november... Skal først gå på dhea i ca 2 mnd... Så vanlig kort protokoll... :)

Har regnet meg frem til slutten av november... Skal først gå på dhea i ca 2 mnd... Så vanlig kort protokoll... :)

Men da skal vi ha forsøket ca samtidig:) november/desember mnd :D
Spennende å se om dhea gjør noe forskjell

Ser du har vert på Riksen før... Lang veg til Haugesund dere då?

Vi bor i Haugesund, så heldig sånn :p

Står at det er vanlig ned vektnedgang... Har du merket noe?

Ja vi har ca 6 t kjøre vei :p
Da er dere heldige som ikke har så lang vei :D
Ikke merket noe til, Hehe! :p
Men nå har en jo hatt noen forsøk å gått opp litt på alle hormonkurer.

Ja vi har ca 6 t kjøre vei :p
Da er dere heldige som ikke har så lang vei :D
Ikke merket noe til, Hehe! :p
Men nå har en jo hatt noen forsøk å gått opp litt på alle hormonkurer.

Ikke merket noe enda her heller...
Litt mer bekymret for det med ansiktshår som bivirkning :(
(Reklame på "Løvekvinnen" på TV og eg blir litt småhysterisk og bombesikker på at jeg våkner sånn i morgen) Mannen min er litt oppgitt stakkars... :p

Last edited:
Ikke merket noe enda her heller...
Litt mer bekymret for det med ansiktshår som bivirkning :(
(Reklame på "Løvekvinnen" på TV og eg blir litt småhysterisk og bombesikker på at jeg våkner sånn i morgen) Mannen min er litt oppgitt stakkars... :p

Hehehehe :p skjønner du er bekymret, men det er jo en hel side med utrolig mange bivirkninger på alle medisiner en putter i seg. Jeg har i allefall ikke fått noe ansiktshår :p tror ikke du kommer til å våkne opp som løvekvinnen ikke ennå i alle fall :p Hehehe

Hvordan har det gått å gå på hormonene å slikt da? Har det gått bra? :)

Hehehehe :p skjønner du er bekymret, men det er jo en hel side med utrolig mange bivirkninger på alle medisiner en putter i seg. Jeg har i allefall ikke fått noe ansiktshår :p tror ikke du kommer til å våkne opp som løvekvinnen ikke ennå i alle fall :p Hehehe

Hvordan har det gått å gå på hormonene å slikt da? Har det gått bra? :)

Betryggende å hørra!
Gikk på menopur 300 med null bivirkninger og lite effekt... Ikke av de største heller, så det er en god dose eg har hatt,.. :p håper virkelig dhea gjør susen!

Betryggende å hørra!
Gikk på menopur 300 med null bivirkninger og lite effekt... Ikke av de største heller, så det er en god dose eg har hatt,.. :p håper virkelig dhea gjør susen!

Ja vi får satse på det at det gjør en forskjell. Har gått på 300 jeg også uten noe særlig effekt, men nå skulle jeg prøve 300 gonal-f og 150 menopur. Aldri blanda to hormoner før. :/

Men vet dem årsaken hos dere? At det ikke er no effekt. (Må ikke svare altså :) )

Hehehe ja ingen skjegg her :p

Back
Topp