S Sha Forumet er livet 27 Aug 2010 #1 jeg sitter på nettet! PÅ BUSSEN[8D] timeekspressen er ikke så dum den[;)][:D] by the way....hvor er panduro i oslo????
jeg sitter på nettet! PÅ BUSSEN[8D] timeekspressen er ikke så dum den[;)][:D] by the way....hvor er panduro i oslo????
vw*engel Forumet er livet Juli13-jentene VIP 27 Aug 2010 #2 time ekspressen er fine greier :) allfall gjøvik - oslo, for den kjører gubben :D kjekkeste bussjåførene av alle! [8D]
time ekspressen er fine greier :) allfall gjøvik - oslo, for den kjører gubben :D kjekkeste bussjåførene av alle! [8D]
E eLLe*meLLe Guest 27 Aug 2010 #3 Hørtes gøy ut. Skal til Oslo neste helg jeg [:)] Aldri hørt om Pandora da dessverre [8D]
S Sha Forumet er livet 27 Aug 2010 #4 ORIGINAL: eLLe*meLLe Hørtes gøy ut. Skal til Oslo neste helg jeg [:)] Aldri hørt om Pandora da dessverre [8D] hahahah!! PANDURO [:D][:D] jeg er litt på skriveleifern i dag[8D]
ORIGINAL: eLLe*meLLe Hørtes gøy ut. Skal til Oslo neste helg jeg [:)] Aldri hørt om Pandora da dessverre [8D] hahahah!! PANDURO [:D][:D] jeg er litt på skriveleifern i dag[8D]
Sølvi :) Flørter med forumet 27 Aug 2010 #5 ligger i karl johan, ganske langt nede (ca ved tv2-huset).
S Sha Forumet er livet 27 Aug 2010 #6 ORIGINAL: Solvi85 ligger i karl johan, ganske langt nede (ca ved tv2-huset). THANK U[:D]
W W1ke Elsker forumet 27 Aug 2010 #7 Når du går fra Oslo S å opp Karl Johan så ligger Panduro på venstre side, like før kondomeriet[;)] Kos deg i Oslo...
Når du går fra Oslo S å opp Karl Johan så ligger Panduro på venstre side, like før kondomeriet[;)] Kos deg i Oslo...
Babelle Forumet er livet 27 Aug 2010 #8 Er/har du vært i oslo i dag? Da skulle du jo kommet på MIN panduro, hehe [:D] Kos deg!
S Sharon Elsker forumet 27 Aug 2010 #9 Hehe! Det kunne faktisk jeg også svart på:) Skal du på shopping? Griet med timeekspress ja[:D]
S Sha Forumet er livet 29 Aug 2010 #10 ORIGINAL: Babelle Er/har du vært i oslo i dag? Da skulle du jo kommet på MIN panduro, hehe [:D] Kos deg! hvor er DIN panduro??? jeg var på den i karl johan! kikka etter om ddu var der[:D]
ORIGINAL: Babelle Er/har du vært i oslo i dag? Da skulle du jo kommet på MIN panduro, hehe [:D] Kos deg! hvor er DIN panduro??? jeg var på den i karl johan! kikka etter om ddu var der[:D]