Dette var merkelige greier.....

Sarah78

Elsker forumet
Sitter her og venter på denne berømte [:@][:@][:@], men hvor er a hen??
Jeg skulle hatt [:@] på onsdag / torsdag ....men fortsatt ingenting å se????

Hmmmm...har ikke et eneste symptom akkurat nå.....alle andre sykluser har jeg hatt stikkinger og murringer....vindt i korsryggen....you name it.......
Negativ test på torsdag.......for tidlig med en ny test idag ?[8|]

Nei, igrunnen ikke for tidelig nei. Vente 2 dager er vel lenge nok, HCG-nivået dobler seg på 2-3 dager...

Håper den er borte fordi det vokser en liten i deg :)

Nei det er ikke for tidlig idag,
så spennende da [:D]

Hold oss oppdatert da vell [;)]

Kathrine

ut å kjøpe test nå da......*snakkes*[;)]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

TVI TVI TVI TVI!!! [8D]

hihi,bare å teste det ja...
#venter spent....#

Ja vi vente enda [;)]

åååå så spennende!!!![:D] teste teste teste!!![:D] skynd deg,venter i spenning! tusen masse gode tanker sendes din vei![:D]

LIten oppdatering....
Her har det ikke kommet noen tante...har ikke peiling på hva som skjer i kroppen min nå....skulle vel hatt mensen for 3 dager siden.... Negativ test lørdag 28/1[:'(]

Ja, korleis går det??

Hei igjen....
Jeg tok en ny test igår kveld kl 2330. Den så negativ ut....tittet på testen idag , bare for å se.....og da var den en skyggestrek  [8|]
Merkelig...men man skal jo ikke tro på testene etter så lang tid... tar ny ikveld..

Du Sarah - hvorfor tester du på kvelden?? Det er jo best å teste med morgenurin, for da er urinen mer "konsentrert". Om du tester på kvelden så har du jo "vannet" ut urinen hele dagen med drikke...

Så spennende,Sarah!! Jeg krysser fingre,tær,armer og bein for at det har klaffa for dere nå [:D] 

EL-tester skal tas på ettermiddagen ja, mens graviditetstester helst skal tas om morgenen. Selv om det står på testene at de kan ta nårsomhelst på døgnet. De kan jo det, men sjangsen for å få positivt resultat er høyest om morgenen dersom man tester tidelig. Tester du en uke etter IKM så er det greit å teste på kveldn, men rundt IKM er det best å teste for graviditet med morgenurin, da den er mest konsentrert.

Men EL-tester skal tas på ettermiddagen fordi det hormonet de reagerer på dannes om dagen eller noe sånn.

Jeg er godt og vel over IKM nå.....4-5 dager...Ingen mens har kommet nei[8|]

jeg venter og jeg venter......kanskje tante[:@] er på ferie?

har du testet i dag da?

Jeg har vel ikke testet på 2 dager snart.... jeg tør ikke ... er så lei det negative svaret som kommer....[:'(]

ORIGINAL: Sarah78

Jeg har vel ikke testet på 2 dager snart.... jeg tør ikke ... er så lei det negative svaret som kommer....[:'(]

spennende spennende....
testet i dag?
jeg har kjøpt clear blue som jeg har testet med før. der står det på  pakken at du kan teste når som heldst på døgnet. fikk positivt en fredag kveld tidligere jeg.

lykke til.
og du, kanskje det var tanta di som kom til meg i går??
da takker jeg for det. [:)]
denne gangen, men ikke la det skje igjen!!! hehe  [:@]

[;)] har ikke testet idag....jeg tester ikke før fredag....hvis [:@] fortsatt ikke har kommet

Back
Topp