6åringen skal ta flowmetri i dag, og vi har vært her siden kl. 10 og hun har enda ikke fått tisset!! Så nå går vi hardt til verks og kjører på med appelsin juice og sukkerfri saft i håp om at det skjer noe snart!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøye då! godt gjort å få ho til å drikke såpass daÅ hjelpes!!
Hun har drukket godt og vel 1,5 liter væske og er så spent i magen at hun kaster opp. Dette kan bli veldig spennende!!!
Jøye då! godt gjort å få ho til å drikke såpass da![]()
usj, hørest slitsomt utEtter 3 runder med oppkast og flere skift har hun nå på seg sykehusklær. Fikk tisset etter mye om og men, samt tatt ultralyd med mye hyling og motstand. Håper vi slipper å gjøre det på nytt i dag![]()
Godt du fekk sjekke deg og at alt var bra!Vi slapp å gjøre det igjen. Istedefor ble det en tur på føden for mor! Fikk noen skikkelig kynnere mens vi var der, så ble sendt rett opp.
Etter ctg registrering og ultralyd ble det konstatert at alt er greit, og at de ikke har noen effekt enda. Selv om de er ganske så kraftige, er de bare plagsomme.
Skal tilbake for ny flowmetri om 4 mnd, og kjenner jeg gruer meg greit allerede!
Godt du fekk sjekke deg og at alt var bra!
Kan eg spør kvifor ho tek den testen så ofte?
Å, ja det er ikkje noko kjektHun er sengevæter, vært tørr på dagtid siden 3 årsdagen..men natten er et annet mareritt.
Har hatt 2 nesten tørre netter på 3 år.
Forsøkt hormonbehandling og kiropraktikk.
Så først nå har vi fått kommet igang med utredning på sykehuset, og skal tilbake om 4 mnd for å ta ny flowmetri for å se om blærekapasiteten er blitt noe bedre. Hun skal nå i 4 uker på toalettet hver 2.time - uansett om hun nesten akkurat har vært og tisset. Etter de første 4 ukene, skal vi utvide til hver 2,5 time....og så etter 4 uker med det skal vi øke til 3 timer.