Dette var dattera mi. Link til avisoppslag

Eg hadde blitt skikkelig sint!!![:@]

sånt skal ikkje skje, man bør kunne forvente at ungane blir tatt godt vare på i barnehagen!
trur eg hadde hatt store problem med å sende ho i barnehagen igjen etter nåke sånt!
Stakkars lille jenta!
hadde ho merka at ho var aleine?

Dette skal ikke skje, men det skjedde, det har skjedd før, og det kommer nok til å skje igjen. Om styreren lyvet, hadde jeg tatt ut barnet mitt (om dette er mulig), for da er det ett alvorlig tillitsbrudd. Det kan du forresten kanskje finne ut, om du får tak i de som avisen mener ringte og gav beskjed om at datteren din var der.

OMG. Jeg hadde klikket i vinkel[:@][:@][:@]
Er helt sjokka her jeg. Det skal jo ikke være mulig å glemme ett barn!!!!!!!

Hvis de var rett ved bhg hadde de vel sett de som kom å skulle inspisere uteområdet eller hva?![8|]

Blir helt rystet, godt ingenting hendte[:o][:@][&:]

ORIGINAL: Blondy*

hvor lenge hadde hun vært alene da?[8|] stakkars[X(]

Et par minutt iflg styreren

Kan du ikke ringe de som fant jenta og spørre dem om hva som faktisk er sant, det som står i avisen eller det som styrer sier.
Hadde klikket i vinkel uansett jeg, er fullstendig utilgivelig det der. Du leverer i fra deg det mest dyrbare du har og forventer at de skal ta godt vare på barna og i dette tilfellet har de ikke gjort det.

ORIGINAL: MorraTeFreja

Holy crap!!

Sånnt skal bare ikke skje!!![:@]

Sjokkert, jeg.

ORIGINAL: lillevenn

Kan du ikke ringe de som fant jenta og spørre dem om hva som faktisk er sant, det som står i avisen eller det som styrer sier.
Hadde klikket i vinkel uansett jeg, er fullstendig utilgivelig det der. Du leverer i fra deg det mest dyrbare du har og forventer at de skal ta godt vare på barna og i dette tilfellet har de ikke gjort det.

Jo, skal spørre styreren en gang til i morgen, for å se om han står ved sin versjon, å så ringer jeg dem.

[&:]dette er sånn jeg har mareritt om.... at jonas skal bli glemt et sted.. så liten å uskyldig... heldigvis at d gikk bra da.. uff vet ikke helt hva jeg hadde gjort.. hva er d barnehagen sier da??

ORIGINAL: cathrine2

[&:]dette er sånn jeg har mareritt om.... at jonas skal bli glemt et sted.. så liten å uskyldig... heldigvis at d gikk bra da.. uff vet ikke helt hva jeg hadde gjort.. hva er d barnehagen sier da??

At de ved en svikt ikke telte før porten, selv om de pleier og gjøre det. De telte før de gikk ut døra, men så har dattera mi lurt seg rundt hjørnet, uten at de så det. De kom et par hundre meter opp i gata før de oppdaget at hun ikke var med. De kan se ned til barnehagen fra der de sto når de oppdaget det. Heldigvis var hun innenfor barnehagens område. Orke ikke tenke på hva som kunne skjedd hvis hun hadde gått 300 meter ned i veien, hvor kaien er [&o]

Blir helt dårlig av å lese dette, og alle konsekvensene som kunne blitt utfallet. Ihvertfall når du sier at kaia er 300 meter unna. Grøsser på tanken, og hva har den lille jenta di tenkt når hu var der alene stakkar.
Hvordan er personalet som jobber i den barnehagen? Klarer du å stole på dem igjen?

Blir helt dårlig av å lese dette, og alle konsekvensene som kunne blitt utfallet. Ihvertfall når du sier at kaia er 300 meter unna. Grøsser på tanken, og hva har den lille jenta di tenkt når hu var der alene stakkar.
Hvordan er personalet som jobber i den barnehagen? Klarer du å stole på dem igjen?

Nå var hun inne på barnehageområde da, så hun hadde ikke kommet seg ned dit, men likevel så tenker jeg at siden det kunne skje på denne måten, så kunne det vel skjedd utenfor område også. Jeg tror ikke dette kommer til og skje igjen! De har lagt seg helt flate, og styreren har beklaget og tatt en "runde" med personalet og gjennomgått\endret rutiner. Personalet er faktisk helt fantastiske! Opplegget i barnehagen er superbra, og snuppa mi eeeeeeelsker folka der. Er helt vill når hun skal i barnehagen. Kanskje det gjør det litt ekstra vanskelig. Vil jo så gjerne stole på dem, men jo mer jeg tenker på det, jo mer skeptisk blir jeg. Jeg har søkt om barnehageplass en annen plass, men det var før dette, og pga flytting. Å ta henne ut umiddelbart er ikke et alternativ. Selv om jeg noen ganger har følt meg som en dårlig mor som ikke gjør det [&o] Og jeg vet jo at de nå er livredde for å gjøre samme feil en gang til, så det dobbeltsjekker alt de gjør. Og er sikkert ekstra forsiktige når det gjelder snuppa mi. Håper jeg!

men det er alltid en voksen som skal gå bakerst.Hadde det vært en som gikk sist hadde ikke hun blitt gjenglemt eller hun hadde ikke hatt mulighet til å snu og gått tilbake igjen.

ORIGINAL: ~Pippi Lang Pupp~

Nå var hun inne på barnehageområde da, så hun hadde ikke kommet seg ned dit, men likevel så tenker jeg at siden det kunne skje på denne måten, så kunne det vel skjedd utenfor område også. Jeg tror ikke dette kommer til og skje igjen! De har lagt seg helt flate, og styreren har beklaget og tatt en "runde" med personalet og gjennomgått\endret rutiner. Personalet er faktisk helt fantastiske! Opplegget i barnehagen er superbra, og snuppa mi eeeeeeelsker folka der. Er helt vill når hun skal i barnehagen. Kanskje det gjør det litt ekstra vanskelig. Vil jo så gjerne stole på dem, men jo mer jeg tenker på det, jo mer skeptisk blir jeg. Jeg har søkt om barnehageplass en annen plass, men det var før dette, og pga flytting. Å ta henne ut umiddelbart er ikke et alternativ. Selv om jeg noen ganger har følt meg som en dårlig mor som ikke gjør det [&o] Og jeg vet jo at de nå er livredde for å gjøre samme feil en gang til, så det dobbeltsjekker alt de gjør. Og er sikkert ekstra forsiktige når det gjelder snuppa mi. Håper jeg!

sant som du sier at de vil jo dobbelsjekke alt de gjør nå, for det har sikkert gitt dem en real støkk. Og du er ingen dårlig mor for at du ikke tar henne ut. Slik som du skriver her så virker det ikke som barnehagen har et problem med sånn til vanlig. Dette var et engangstilfelle så vidt jeg forstår og hvis du sier at personalet er flinke og jenta di stortrives der så hadde ikke jeg hatt problemer med å levere min unge der igjen.

Men stakkars deg og lilletuppa di, er absolutt ingen kjekk opplevelse det der kan jeg tenke meg

Back
Topp