Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blondy*
hvor lenge hadde hun vært alene da?[8|] stakkars[X(]
ORIGINAL: MorraTeFreja
Holy crap!!
Sånnt skal bare ikke skje!!![:@]
Sjokkert, jeg.
ORIGINAL: lillevenn
Kan du ikke ringe de som fant jenta og spørre dem om hva som faktisk er sant, det som står i avisen eller det som styrer sier.
Hadde klikket i vinkel uansett jeg, er fullstendig utilgivelig det der. Du leverer i fra deg det mest dyrbare du har og forventer at de skal ta godt vare på barna og i dette tilfellet har de ikke gjort det.
ORIGINAL: cathrine2
[&:]dette er sånn jeg har mareritt om.... at jonas skal bli glemt et sted.. så liten å uskyldig... heldigvis at d gikk bra da.. uff vet ikke helt hva jeg hadde gjort.. hva er d barnehagen sier da??
Blir helt dårlig av å lese dette, og alle konsekvensene som kunne blitt utfallet. Ihvertfall når du sier at kaia er 300 meter unna. Grøsser på tanken, og hva har den lille jenta di tenkt når hu var der alene stakkar.
Hvordan er personalet som jobber i den barnehagen? Klarer du å stole på dem igjen?
ORIGINAL: ~Pippi Lang Pupp~
Blir helt dårlig av å lese dette, og alle konsekvensene som kunne blitt utfallet. Ihvertfall når du sier at kaia er 300 meter unna. Grøsser på tanken, og hva har den lille jenta di tenkt når hu var der alene stakkar.
Hvordan er personalet som jobber i den barnehagen? Klarer du å stole på dem igjen?
Nå var hun inne på barnehageområde da, så hun hadde ikke kommet seg ned dit, men likevel så tenker jeg at siden det kunne skje på denne måten, så kunne det vel skjedd utenfor område også. Jeg tror ikke dette kommer til og skje igjen! De har lagt seg helt flate, og styreren har beklaget og tatt en "runde" med personalet og gjennomgått\endret rutiner. Personalet er faktisk helt fantastiske! Opplegget i barnehagen er superbra, og snuppa mi eeeeeeelsker folka der. Er helt vill når hun skal i barnehagen. Kanskje det gjør det litt ekstra vanskelig. Vil jo så gjerne stole på dem, men jo mer jeg tenker på det, jo mer skeptisk blir jeg. Jeg har søkt om barnehageplass en annen plass, men det var før dette, og pga flytting. Å ta henne ut umiddelbart er ikke et alternativ. Selv om jeg noen ganger har følt meg som en dårlig mor som ikke gjør det [&o] Og jeg vet jo at de nå er livredde for å gjøre samme feil en gang til, så det dobbeltsjekker alt de gjør. Og er sikkert ekstra forsiktige når det gjelder snuppa mi. Håper jeg!