Dette var dattera mi. Link til avisoppslag

~Pippi Lang Pupp~

Glad i forumet
Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Alle i personalet i barnehagen er fantastiske, men jeg har fått en litt annen versjon av saken av styrer, enn det som står i avisa.Og slikt skal IKKE skje!! Styrer la seg flat til meg da han fortalte om hendelsen. Kommentarer?

Tok bort linken nå. Legger meg, etter at jeg har sjekket 100000000 ganger at snuppa mi har det bra. Natta alle.  

hadde blitt så sint så jeg hadde kommet til å tatt henne ut av barnehagen med en gang.Hadde permitert meg fra jobben og hatt henne hjemme til hun hadde fått en annen barnehageplass.Sånt skal ikke skje.De kan vel telle?

veit ærli talt ikkje korsen æ ville ha reagert.
men ville ikkje vært den ansvarlie som har møtt på mæ iallefall

stakkars jenta di[:o] Men jeg ville hørt på styrers versjon framfor avisen... Vet rett og slett ikke hva jeg skal si[&:]

stakkars jente da som har stått der alene.Og takk og pris for at de kom alikevel.Lurer liksom på hvor lang til det hadde tatt før de hadde forstått at de manglet en.

herreguuuuud,e det mulig[:-][:-][:-]
tenk hvis ikke de hadde kommet da??off,nei...SLINK SKAL IKKE SKJE!!!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Da ville jeg likt å visst hvorfor historiene ikke stemmer 100 % overens!
Tror de skal være veldig glade for at ikke jeg er mora til ungen din [8D][:@] *knurrrrr*

Klart jeg også er sint!!! Skal snakke med styrer i morgen om hvorfor jeg får to forskjellige historier. Han sa til meg at de hadde kommet litt oppi bakken, og kunne se ned til barnehagen. 200 meter liksom. Det skal ikke skje uansett! Men han sa at de oppdaget det selv, mens i avisa står det at representantene fra kommunen ringte.

Jeg hadde klikka i vinkel!! [:@]

Fy fader.. Sånt skal da ikke kunne skje.. Har de ikke opptelling i barnehagen?

Åh, herregud[&:]
Hvordan var det med dattera di, var hun redd? Stakkars jente[:(]
Har ikke så mye kommentarer, siden det er vanskelig å dømme etter et avisoppslag. De skriver mye rart.
Men det skal jo ikke skje[:@]
Du må nok gå noen runder med deg selv, og kjenne på hva du føler er trygt.
Jeg hadde nok tatt barnet mitt ut av bhg, hadde nok mista tillitten..

ORIGINAL: Suzanne

Det skulle vært en jævelig god unnskyldning for at jeg skulle tilgitt noe sånnt!

Hvor lenge var hun alene da?

Et par minutter, iflg styreren.

Huff ja, leste det der..Fikk en klump i magen da. Stakkars lille! Får håpe styrerens historie stemmer bedre enn journalistens historie..selv om det aldri burde skjedd! [:@]

[:o][:(][:(][:(][&:][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ett stort tillitsbrudd fra b.hg sin side.

Jeg hadde eksplodert så bestyreren hadde sitti igjen med svære øyner og lurt på hva det var som akkurat hadde sjedd.....

Trine

WoOt?! jeg har rett og slett ikke ord...! kan sånt virkelig skje, og så 2 forskjellige historier?![&:]

ORIGINAL: Blondy*

ååå herreguuuuud!
tenk om de ikke hadde kommet på inspeksjon??[:o][:o][:o]
hva skulle lille jenta gjort da?
bare trasket rundt ute helt alene i mange timer??[:o]
gosj[X(]

Herrefred! Makter ikke å tenke den tanken engang![:(][&:][:@]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Da ville jeg likt å visst hvorfor historiene ikke stemmer 100 % overens!
Tror de skal være veldig glade for at ikke jeg er mora til ungen din [8D][:@] *knurrrrr*

Sigerer denne, det skal ikke være mulig å glemme et lite barn sånn, teller de ikke over eller??
Nei, den barnehagen hadde jeg ikke stolt på et sekund!! [:@]

fy f......vet ikke hva jeg skal si...

jeg hadde klikka seriøst[>:]

Å herregud så fælt!! En får jo tusen tanker oppi hodet om hva som KUNNE ha skjedd hadde ikke de oppdaget det.
Jeg hadde vært helt skjelven - og uansett om det var de ansatte som oppdaget det eller ikke, så burde de hatt bedre rutiner slik at dette aldri KAN skje!!!!!

Herregud jeg får helt vondt i magen her jeg sitter[&o]
Er slike ting som dette osm gjør at jeg gruer meg til å sende jenta mi i bhg (ja jeg vet om alt det andre som er positivt også..)

Å fy fader da hadde jeg blitt forbanna!! Sånt skal jo ikke kunne skje! Og at han barnehagestyreren kommenterte at vi vender dette uhellet til noe POSITIVT var litt drøyt å si synes jeg! Stakkars lille jenta di.. hun må ha hatt det forferdelig..

Back
Topp