Dette vannet da..

marne_katt

Glad i forumet
Nå den siste uka har jeg fått så mye vann i beina at hvis jeg sitter lenge (mer enn 10 min) er d nesten umulig å bøye foten. Og tærne mine er knapt nedi gulvet når d er som værst. Herreminhatt så slitsomt, eller hva jeg skal si.. Flere i samme båt?

Hadde det slik for noen uker siden da jeg trappa ned aktiviteten pga kynnere, men nå går jeg ca 10 km hver dag og beina er "fjær lette" igjen :-) Håper det ordner seg for deg snart. Ekkelt å ha det slik vet jeg! ❤️

Ja, plutselig full av vann i kroppen.. Men ikke noe å få gjort med det, eneste tipset jeg fikk var unngå salt og beina høyt. Men det hjelper lite på hendene, jeg kjenner det godt i de også :/

Ja, plutselig full av vann i kroppen.. Men ikke noe å få gjort med det, eneste tipset jeg fikk var unngå salt og beina høyt. Men det hjelper lite på hendene, jeg kjenner det godt i de også :/

Jeg fikk akupunktur mot vannet i hendene i forrige svangerskap, noe som hjalp veldig! Anbefales! Men nå har de ikke kapasitet her jeg bor pga ferie. Hold ut ☺ ikke lenge igjen nå

Svømming skal være veldig effektivt mot vann i beina. Jeg svømmer masse:) Deilig trening som gravid. Samt å drikke mye og ha på støttestrømper:)

Svømming skal være veldig effektivt mot vann i beina. Jeg svømmer masse:) Deilig trening som gravid. Samt å drikke mye og ha på støttestrømper:)

Har ikke vurdert støttestrømper, men kanskje d faktisk ikke er så dumt nå. Klarer ikke å være aktiv nok for å unngå d. Takk for tips :)

Hadde det slik ett par uker jeg også. Nå har det heldigvis gitt seg. Det som hjalp var kjølende fotbad, masse vann med isbiter, aloevera på bena og mye sofaligging med bena høyt!

Uff, det høres ikke noe godt ut, marne-katt!
Jeg hadde et par dager jeg var helt forferdelig hoven, da hadde jeg drikket veldig mye farris og bris dagen før. Normalt drikker jeg mye vann, men da var jeg selskap og vannet ble erstattet med farris. Tror kanskje at det er saltet i farrisen som gjorde meg så dårlig et par dager for da jeg gikk tilbake til å drikke mye vanlig vann igjen, ble det svært mye bedre.

Lykke til!

Back
Topp