Dette trollet

Nei, det er ikkje så enkelt du.

Når eg blør 2 - 3 blødninger i måneden, alt fra lengre blødninger til kortere, både friskt rødt, slimblod og brunt - og det meste likner på mensen, kva skulle eg gjera då ?

Spørre blodet som kjem ut ?

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Må bare spørre jeg, er det bare meg som har oversikt på menssykluser osv eller?? hehe, slår meg bare at de fleste trollene ALDRI har oversikt over syklusen og endrer termindato og hvor langt de er på vei hele tiden??

Eller er det meg som er rar og har følge på sykluser osv??[8|][8D]

Ja det er nok bare deg..... hehe... NOT!!!

Jeg var usikker på min mens.

for jeg hadde små blødninger den 9 desember, å begynte å foss blød den 16 desember..
så jeg regnet fra den 16, å fikk da den 24 september.

men legen ville regne fra den 9, fordi det er første blødningsdag, uansett om det var lite eller ikke.

men nå etter 5 ultralyder, har jeg termin 18 sep... med andre ord stemte 9 des mer enn den jeg regnet først fra...

så man kan være usikker...
derfor burde man bestemme seg med første regningen, så heller endre den etter UL [;)]

ORIGINAL: Glassenglene

Når eg blør 2 - 3 blødninger i måneden, alt fra lengre blødninger til kortere, både friskt rødt, slimblod og brunt - og det meste likner på mensen, kva skulle eg gjera då ?

Huff,, gi deg da!!

hauk hadde samme problemet[;)]

Så da skriver du det ikke opp og holder litt oversikt på det??
For da kan ikke jeg skjønne hvordan du har klart å regne deg ut til termin 24/10...[8D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Må bare spørre jeg, er det bare meg som har oversikt på menssykluser osv eller?? hehe, slår meg bare at de fleste trollene ALDRI har oversikt over syklusen og endrer termindato og hvor langt de er på vei hele tiden??

Ja, herregud, du er freak ass! [:-]

Haha, nei du... Man vet da når man hadde mensen sist [8D]

I`m craaaaazy[8D]

Eg tok midt i januar for då blødde eg lenge, rekna meg til at det var mensen. Syklusane mine har vore på ville vegar i 3 år.

For da kan ikke jeg skjønne hvordan du har klart å regne deg ut til termin 24/10...[8D]

Til ein viss grad, men blir ikkje så mykje klokare av det.

3 januar blødde eg i nokre timar
15 januar blødde eg i 4 dagar
23 januar blødde det i 2 dagar
13 februar blødde det i eit døgn
17 februar blødde det i ei veka
13 mars blødde det i eit døgn

Kan du rekna ut siste mens i frå dette her ?

Før nyttår har eg ikkje, kasta loggen min til nyttår.

Når testet du positivt da?

Ved veke 4, skreiv i går, for mannen min dreiv å snakka med meg om noko me var på i går.

I går.

Men stikk inn på desember da ditt nek!

Siden du ikek har kontroll på syklusene dine er det mer sannsynlig at du hører til der[:D]

Glasskulen min sa at du har termin 30 november/1 desember

Minibønna den som er eldst gjev seg fyrst.

Hvis du vet at du testet poitivt i uke fire så må du jo vite hvor langt du er på vei,å vite når du hadde mensen.....

Minibønna den som er eldst gjev seg fyrst.

Ta deg en "snill pille"

veldig for en trollsøndag i dag! men en ting jeg har lagt merke til... sny endrer ca alle innleggene, det gjør glassengelen også.. og det gjorde jo hauk, elementene ++ også!

Bra den med "men hadde ikke du termin 31 oktober?" For ja, det er sny, og ikke glassengelene... hihi! Jeg holder meg litt utenfor dette her, men jeg leser :) Søndagsunderholdning!! :D

og en ting til.. Hadde jeg vært ny og blitt behandlet sånn her.. Ikke faen om jeg ville vært her inne da! Så er jo bare her inne for å lage kvalme...

Ved veke 4, skreiv i går, for mannen min dreiv å snakka med meg om noko me var på i går.

Sorry assa, men åssen kan du vite at det er uke 4 når du ikke engang hvor langt du er på vei?? Så da testa du for 5 uker siden da??

Til ein viss grad, men blir ikkje så mykje klokare av det.

3 januar blødde eg i nokre timar
15 januar blødde eg i 4 dagar
23 januar blødde det i 2 dagar
13 februar blødde det i eit døgn
17 februar blødde det i ei veka
13 mars blødde det i eit døgn

Kan du rekna ut siste mens i frå dette her ?

Før nyttår har eg ikkje, kasta loggen min til nyttår.

Få deg en tidlig UL og sjekk du.....

ORIGINAL: *Minibønna*

Om man er prøver, og SPES i mange år så har man full oversikt!!

Jeg har alltid kontroll på når mensen skal komme

Sniker fra sept.

Hvorfor skal et "troll" forandre på syklusen sin hele tiden? jeg ville jo heller trudd at om noen var her på falske premisser bare bestemte seg for en dato og holdt seg til den... kanskje noe å tenke på?

Og det er ikke ALLE som har full kontroll over mens og syklus... går ann å ha uregelmessig mens og...

KOPIERT FRA NOVEMBER:

SV: Hvorfor krangler de på Oktober 10 ? - 21.03.2010 18:43:35

Glassenglene
Nytt medlem

Medlem siden: 21.03.2010
Status: ikke pålogget Beklager at eg kjem frå oktober, men eg er heilt ny her og eg veit ikkje kva som er årsaka til all denne kranglinga, men noko har eg fått med meg som gjest lesar her sidan eg oppdaga at eg var gravid. Har forstått det dreiar seg om eit troll, og at kven som helst får juling av å meine noko som helst.

Trudde det var rolegare på oktober no og registrerte meg.

Det er berre å observera at folk er heller paranoide då dei ikkje ynskjer nye medlemmer velkommen.

testet hun ikke i går? eller i dag? eller???

Back
Topp