dette svangerskapet her.. :)

Trillemor82

Forumet er livet
..er faktisk ikke så ille... :) og det er ganske deilig.. jeg er over halvveis.. og det er jammen ikke dårlig gitt.. syns det flyr fra meg!! Deilig at det går fort.. for jeg syns fortsatt det er ganske kjedelig å være gravid.. er ikke den som syns livet er helt herlig da.. :) men.. det er heller ikke pyton denne gangen!!

Tror kanskje det kan ha med at legen sykmeldte meg litt før denne gangen her.. slik at jeg har mulighet til å slappe av.. :) jeg slipper å gå på reservene heeeele tida liksom... Fantastisk og helt ny følelse som gravid!! :) Jeg har overskudd til å være mamma liksom.. i tillegg til rugekasse!! :)

 
Det høres bra ut. Håper formen holder seg. Trenger litt overskudd til 3, ja. men det går superbra her altså. Litt kaotisk til tider. Men greide å kjøre 10 mil alene med tre unger i bilen igår, men innlagt handletur og kafé-besøk. Gikk så bra. Ble først kaos da vi kom hjem og jeg skulle lage mat...
 
Så godt å høre at du har det bra i dette svangerskapet. Så får håper formen holder seg og at bekkenet ikke blir være.
 
Dette var jeg jammen glad for å lese, Trillemor, jeg har tenkt masse masse på deg. Jeg er glad for at du tillater deg selv å slappe av, og å ikke være ekstatisk, men faktisk være fornøyd med å ikke være misfornøyd, om du skjønner hva jeg mener. Håper bare resten av svangerskapet går fort og greit nå da, så har dere snart minstefrøkna i armene
 
Wohoo! Så utrolig bra!!! Det er veldig viktig å få slappet skikkelig av og lade opp når man er gravid, og det er vanskelig med barn og jobb i tillegg.. Jeg er så glad på dine og deres vegne at det går bedre denne gangen!
Og jeg er imponert over alt du får gjort! Snakk om å være effektiv altså!
 
Så kjekt Trillemor!!! Det unner jeg deg!
 
Back
Topp