Dette skjer med puppene dine når du blir mamma!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Size matters – eller?
– Det er ikke størrelsen på brystene som avgjør om man har mye melk eller ikke – men antall melkekjertler og melkeganger. Har man store bryster, er det mer fettvev, og ikke nødvendigvis flere melkekjertler, sier jordmoren.

Hvor store brystene varierer fra kvinne til kvinne, og det kan være påvirket av kroppsstørrelsen til mor. Mødre uten synlige bryst kan også produsere melk.

Les om brystene her

Merket noen forskjell?

Nei, merker ingen forskjell. Trodde dette var det symptomet "alle" har, men tydeligvis ikke.

De er større allerede...og vonde!!:rolleyes:

Jeg hadde veldig små pupper (str A) da jeg fikk datteren min, men de ble mye større (str C) da melken kom. Jeg fullammet til hun var over 6 mnd, og hun var i godt hold :)
Opplevde jo at de ble endel slappere etterpå da... Nå har de vokst endel og er mye spenstigere igjen. Og er skikkelig ømme :)
Men det er omtrent det eneste svangerskapssymptomet jeg har da :)

Jeg har vanligvis veldig små pupper, men de vokser til Dolly parton-størrelse ved fødsel og produserer nok til en hel fødeavdeling (føles det som). Eldstemann var den tjukkeste babyen de hadde sett på helsestasjonen på en stund. Uheldigvis blir de akkurat like små igjen når det er slutt på melkekuperioden (godamnit).

Back
Topp