Dette skjer med puppene dine når du blir mamma!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Size matters – eller?

– Det er ikke størrelsen på brystene som avgjør om man har mye melk eller ikke – men antall melkekjertler og melkeganger. Har man store bryster, er det mer fettvev, og ikke nødvendigvis flere melkekjertler, sier jordmoren.

Hvor store brystene varierer fra kvinne til kvinne, og det kan være påvirket av kroppsstørrelsen til mor. Mødre uten synlige bryst kan også produsere melk.

Les om brystene her

Merket noen forskjell?

Jeg skjønner hvertfall hvorfor man får hengepupper av å amme! Bare prøv å slippe at luften av en oppblåst ballong:D
Heldigvis bryr jeg meg ikke, ble oppdratt til at utseende og kropp ikke er så viktige verdier, det du har i hodet er mye viktigere!
Mamma er av typen som ikke brukte bh til daglig og heller ikke barberte seg under armene.
Men hun pynta seg til fest!

Jeg har vært flatbrystet hele livet, og ble dødsskuffet da jeg måtte innse at de ikke vokste noe under svangerskapet heller. :p
Har heller ikke nok melk, må spe på med mme. Dumme pupper.

Kjefta nesten på mamma etter fødsel for at jeg har arvet brystene hennes, for de er ganske store fra før og når melka kom ble de dobbelt så store og tunge :P
Jeg har mer enn nok melk, og mini tømmer sjeldent et bryst så trenger ikke å gi begge :)

Jeg hadde små pupper. Nå har jeg gigantiske. Og sliter litt med overproduksjon av melk, uten å ha melkesyrebakterier da.

Tror jeg foretrekker små. Iallefall iforhold til klær!

Låål. Lurer på om jeg snart må bytte tlf :p Lyst på en Sony Xperia z2?
Fornøyd med min Samsung S4 jeg, ellers takk. ;) Helt greit om du beholder den, jeg flirer mye av postene dine. :D

Jeg har vel litt over gjennomsnittet å da jeg ammet sist følte jeg meg som Dolly parton! Til nå har de vokst 2 størrelser allerede. Hadde greit med melk men skulle ønske jeg hadde mer

Selvfølgelig har størrelsen ingenting å si. Jeg har ganske små men har fremdeles melk nå som yngste er 2 år og 3 mnd.

Har store pupper og har nok melk, men ikke akkurat overproduksjon fordet. Syns de vokste mye med nr 1, men ikke riktig så mye med nr 2 heldigvis :-)

Vel, hva skal man si. Str er vel mye den samme. Når de er sprengt ser de ganske så flotte ut...men så blir det mer hengelapper når ammingen er over:P

Back
Topp