Dette ser ikke bra ut :(

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Blør bare mer og mer. Skal ikke legge ut detaljer, men ser ikke bra ut.. Sitter på jobb og har mest lyst til å gjemme meg og bare grine .. Orker ikke denne uvissheten igjen. Skulle ønske jeg kunne fått svar i dag på hva som skjer. Men må ta ny hcg i morgen og får ikke svar før mandag eller tirsdag.. Føles som en evighet til ..

Beklager at jeg øser ut her. kan ikke si det til de på jobb. Så Godt å få "tømt" ut tankene litt her..

Uff, det er helt forferdelig å oppleve det der, uansett hvordan det ender!!!
Føler med deg, og krysser alt for at lille spira klorer seg fast der inne!
Sender en trøsteklem

Bare å tømme seg, det er det som er så flott med forum :) Jeg håper virkelig det går bra! Krysser fingrene. Så får du en stor klem!

Åhh, så kjedelig! Jeg så at du hadde svart meg på min tråd. Skikkelig kjip situasjon med blødninger, så forvirrende og frustrerende. Føler virkelig med deg også, håper at det er uskyldig og at du får positivt svar på hcg prøve.

God klem sendes i din retning.
Uansett hva utfallet blir.

jeg blødde også masse i 5-6 med førstemann.. men hu klora seg fast fordet :) legen trodde at det kanskje kunne vært en tvilling som slapp taket, men det får vi aldri svar på.. krysser fingra for deg! Og ja.. den ventetiden er skikkelig kjip!

Klem til deg! Øs ut alle tankene dine her du, det er godt å få satt ord på tankene sine. Krysser fortsatt alt jeg har for at alt er bra med spiren din.

Sender en klem, kysser fingrene!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for gode ord og tanker <3 Godt å få tømt ut litt bekymring ..

ååå :( Så dumt :( Jeg har aldri opplevd en SA, så kan bare sette meg inn i fortvilelsen :(
Krysser fingre for et lite mirakel =)

Blør bare mer og mer. Skal ikke legge ut detaljer, men ser ikke bra ut.. Sitter på jobb og har mest lyst til å gjemme meg og bare grine .. Orker ikke denne uvissheten igjen. Skulle ønske jeg kunne fått svar i dag på hva som skjer. Men må ta ny hcg i morgen og får ikke svar før mandag eller tirsdag.. Føles som en evighet til ..

Beklager at jeg øser ut her. kan ikke si det til de på jobb. Så Godt å få "tømt" ut tankene litt her..

Uff! Sender deg en klem! Skal også krysse fingrene mine for at det ikke er en SA.

Krysser fingrene for at spira klorer seg fast <3

Masse lykke til ! Håper spiren setter seg!

Termin 08.04.14! :D

Back
Topp