Dette ser dårlig ut !:'(

Nope, jeg har sluttet og blø og er fortsatt kvalm.. Liker tanken på at jeg fortsatt er gravid, og frykten for og få vite noe annet er for stor.. Vanskelig og forklare.. Vil heller leve med usikkerheten enn og få beskjed om at d har gått t helvette.. Men skal til lege imorgen, så får vell vite det da..

Oki, masse lykke til da :D KAn jo være du har mistet en tvilling :) 
Men har du blødd mye som ved mens??

Takk.. Har ikke blødd masse masse.. Men mere enn dem mente normalt.. Tok en hjemme test iigår og den var positiv, men vet jo ikke om det er fordi nivået enda er høyt. Føler meg hvertfall gravid enda! <3>

Alvetussa skrev:
Takk.. Har ikke blødd masse masse.. Men mere enn dem mente normalt.. Tok en hjemme test iigår og den var positiv, men vet jo ikke om det er fordi nivået enda er høyt. Føler meg hvertfall gravid enda! <3>

Får tvi holde deg fast i alle små håp...Mange som blør støtt og stadig igjennom hele svangerskapet :)

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast ! Jeg blødde en del når jeg var gravid sist. Fastlegen sendte meg rett på ul. Spesialisten mente at det mest sannsynlig hadde vært en spontanabort. Tok blodprøver og ny time til ul en uke seinere. Da kunne han se at det kanskje kunne være noe, og uken etter så han hjerte slå :-) blødde litt gjennom hele svangerskapet.

Krysser alt jeg kan for at lille holder seg fast!! Og liker godt at blødningen har gitt seg og at du fremdeles er kvalm! :)
Satser på at dette bare var en uskyldig blødning og at alt er fint med lille i magen!!! Tenker på deg :)

Uff da...håper virkelig at det bare har vært en "uskyldig" blødning og at spira fortsatt klorer seg fast!! Krysser alt jeg har for deg!! Spent på å høre hvordan det går videre!!

Så flott at blødningene har gitt seg! Får håpe det fortsetter sånn, også får du ta det litt med ro selv om du er alene i helga... Stelle godt med deg selv, rett og slett :)
Og spør fastlegen om en henvisning til UL da vel - verdt et forsøk, hvis dette kan berolige deg litt...

Har vært en snart tur på legevakten nå, kun for og teste og bli kvitt marerittet.. Er fortsatt meget gravid!!! Wohooooo! Skal prøve meg på henvisning til tidlig ultralyd, men legen min er jo dust .. :p

Så bra, krysser fingrene videre!

Om du ikke blir henvist til ul går det jo fint ann å gå til privat gyn da. Det gjør jeg. :)

Det er så grusomt når dette skjer

Jeg mistet nettopp, men ble gravid igjen ved neste EL. Nå er jeg livredd for å miste igjen! Klarer nesten ikke puste

Ja vurderer faktisk og bytte uansett etter den idiot komentaren han kom med sist...

Føler med deg. Det er en helt ubeskrivelig vond følelse og miste noe man er så glad for. Lykke til!!:-)

Hvordan er det med deg i dag? Blør du noe nå eller har det stoppet helt? Føler du deg fortsatt gravid? Håper veldig at dette går fint og at alt er uskykdig;) Herlig med positiv test da! 

Så bra at du er fortsatt gravid! Jeg går også til privat gynekolog, betaler dyrt, men er såååå verdt det! Er til henne 1-2 ganger i året. Skal på tidlig ul 31. okt, ca 8 uker på vei. 

Back
Topp