Dette så jeg i dag... Like før altså..

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
kom inn på kiwi i stad.. skulle handle litt før jeg henta trolla i bhg..
butikk sjefen står og krangler litt med en utenlandsk dame med to små barn.. de var vist fjerde gangen det hadde skjedd at ungen hennes gikk amok i butikken, åpnet sjokolader og det som var.. i dag var det vist en shampoo som han hadde knust utover butikk gulvet..
hun har vist ikke styr på de i det hele tatt.. og nå var han lei.. og hun hadde sagt hun ikke ville betale for det heller.. men på slutten så sa hun at hun skulle betale da.. men det spilte ikke noe rolle.. hun fikk finne seg en annen kiwi butikk å handle i...

så betaler hun.. og går ut.. 20 meter bortafor er det en vei.. der bilene kjører fort.. og det her var i fire tiden.. altså mye trafikk.. ungen løper rett mot veien.. jeg står i kassa og er helt paralysert av det som skjer.. og dama reagerer ikke.. roper på han men står med søskenvogna.. når ungen er 1 meter fra veien så reagerer hun.. da løper hun.. men for sent.. ungen er ute i veien.. men heldigvis er bussen som kommer 50 meter unna så den rekker å stoppe.. og samme med bilen som kommer i andre retningen... hadde det her skjedd noen sekunder senere som hadde ungen blitt smekka ned av bussen..

Ble helt oppgitt av den mamman jeg.... heldigvis gikk det bra med ungen! takk gud!! fikk en helt utrolig guffen følelse i kroppen av hele greine..

jeg og ser ofte foreldre som ikke passer på barna sine langs veiene [&o]

vi er veldig streng på at langs veier og parkeringsplasser osv så SKAL hun holde i hånden!

ORIGINAL: Knottet2

jeg og ser ofte foreldre som ikke passer på barna sine langs veiene [&o]

vi er veldig streng på at langs veier og parkeringsplasser osv så SKAL hun holde i hånden!

Samme her. Jeg har som regel amalie på armen, og holder eldstemann i hånda. Jeg er livredd for biler å sånn.. til og med her hjemme i gata er jeg "gal".. men de har blitt kjempe flinke til å passe seg og stelle seg på siden hvis det kommer biler ;) Ikke at det er så trafikkert her vi bor da.. blindvei og bare fire som bor innenfor oss ;)

ORIGINAL: Imogene

Å herregud [:o]

merker jeg har printet det inn i hodet hennes hvertfall, for når vi ser en bil så sier hun : passe... passe bil [:)]

merker jeg har printet det inn i hodet hennes hvertfall, for når vi ser en bil så sier hun : passe... passe bil [:)]

Det gjør snuppa her også: "Passe seg", sier hun hver gang hun ser en bil i bevegelse. Når hun ser en syklist der i mot roper hun: "Kom igjen, kom igjen". Så litt mye på Tour de France i sommer[:-]

ORIGINAL: lemo

Enkelte man bare lurer på om har noe mellom øra! [&:]

Det gjør snuppa her også: "Passe seg", sier hun hver gang hun ser en bil i bevegelse. Når hun ser en syklist der i mot roper hun: "Kom igjen, kom igjen". Så litt mye på Tour de France i sommer[:-]

Hehehe!

ORIGINAL: Imogene

Hehehe!

Syklistene får seg i hvertfall en god latter[:D] Hun tenderer til å bli mer sportsidiot enn faren også. Står og hopper og roper foran TV'n når det er sportssendinger[8|]

Back
Topp