Dette med navn...

Yassi

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har alle begynt å tenke på dette med navn? Mannen og jeg har ikke begynt å tenke på navn engang. Mannen synes det er for tidlig.. Vi brukte EVIGHETER sist på å finne på navn, og endte opp med et navn jeg helt tilfeldig kom over i avisen..

Vi har snakket mye om navn egentlig.
Har vel egentlig bestemt oss også:)

ORIGINAL: mybaby

Vi har snakket mye om navn egentlig.
Har vel egentlig bestemt oss også:)

egentlig litt misunnelig på de som har klart å velge navn allerede... Jeg er så sær på navn... [8|]

Hehe nei vi har jammen ikke snakket så veldig mye om det!!! Så her er det nesten helt blankt...

har ikke snakket så mye om det. aner ikke hvilke navn vi skal ha. har jo allerede brukt opp det fineste guttenavnet [:)] så må håpe på jentenavn da, der har jeg en mulig favoritt

Vi aner ikke vi heller egentlig... Men jeg har tenkt pittelitt på jentenavn.. Å kalle opp oldemor, Ane.

vi har to jentenavn klare, men ingen guttenavn så hvis det blir gutt må vi gå i tenkeboksen igjen gitt hehe

ORIGINAL: Grete71

Hehe nei vi har jammen ikke snakket så veldig mye om det!!! Så her er det nesten helt blankt...

jeg syntes dere skulle tenke på Imre, syntes det passer så godt til Vetle[:)][:)][:)]

Blir nok en del mer navne-prat etter ul. Vi er foreløbig enige i navn vi ikke liker..[;)]  

Vi snakket om det før babyen ble laget også vi! hihi!

Så vi har en liste med navn vi liker.. Men kommer ikke til å bestemme et navn før den kommer ut.. Vil se litt ann hva den passer til lå hete. og, vi skal jo ikke vite kjønn heller, så har både guttenavn og jentenavn klare, men regner med listen kanskje blir forandret litt underveis! [:)]

Vi har jentenavn klart, hadde det klart sist også, da visste vi ikke kjønn. Men nå skal vi vite, så vi har utsatt navnediskusjonen til etter UL neste mandag. Navnemessig håper jeg det blir en jente for vi har jo allerede brukt opp de fineste guttenavnene vi har.
Magnus er oppkalt etter sin oldefar, evnt en jente blir kalt opp etter sine oldemødre.
Mange fine navn bakover i slekta, men av guttenavn er det bare "stygge" eller meget spesielle navn som Absalon..[8D]

nei.. aner ikke.. hadde jo egentlig et guttenavn klart sist, men da ble det jo jente.. så synes Sander Mathias blir litt for likt Sandra Emilie..
Vi får se, tror vi venter til etter UL med å diskutere det :)

ORIGINAL: thejohan

Eneste vi har snakket om, er at vi ikke blir enige! [8D]

Men vi har bestemt oss for å ta to jentenavn og to guttenavn oppi en bolle, så skal Amanda få trekke navnet. [:)]
Hun må da trekke ett guttenavn og ett jentenavn siden vi ikke skal vite kjønnet.
Vi skal ha navnet klart FØR ungen er født. Orker ikke en navnløs baby. Er så kjedelig.

Lur måte å gjøre det på med navnene i en bolle.. Og jeg er veldig enig i at jeg ikke heller vil ha en navneløs baby... [:)]

Nevnte det faktisk for mannen i dag, at vi må begynne å tenke på navn, for uansett om det går bra eller ikke så bra framover.. så må ungen ha et navn! [:)]

De var bestemt lenge før jeg ble gravid [:)]  Det blir Amanda eller Sebastian. Men er typisk meg etter vi har vært på ul og fått vite (forhåpentligvis) om det blir gutt eller jente og begynne å stusse.

Back
Topp