Dette med mat...

JuniSpire

Glad i forumet
...kommer til å røpe meg.
Har allerede måttet fortelle 2 venninner siden vi var ute å spiste og jeg måtte ha gjennomstekt biff...jeg som nesten er på råsiden av medium til vanlig...og jeg har jo alltid mozarella eller feta i salat...eller bare mauler det...elsker alt på denne forbudte liste.. Spekeskinke..roastbiff...etc... Flere??
 
Jeg skulle på tur med mamma å lillesøster forrige helg og da fant jeg ut at jeg bare måtte si det før vi reiste. Men jeg tenker om de absolutt nærmeste venner /familie får vite det så må det bare være.. sist gang skjulte jeg det for alle frem til uke 15-16 men var ikke lett..
 
Fy søren, tenkte ikke på at jeg ikke kan spise feta... Sitter å gomler det nå :p Huff da. Kommer til å spise lite kjøtt tror jeg, liker det best på medium minus siden selv :) Frister ikke med skosåle... Spekeskinke kommer jeg også til å savne.
 
Kommer til å savne roastbiff mest tror jeg. Det andre skal gå greit ;)
 
Vi skal ha firmafest neste uke, håper de serverer noe "trygt" der så jeg slipper å røpe noe :p har heldigvis tidligvakt dagen derpå, så kan ikke drikke ;)
 
Var inne i en brie på skiven til lunsj-periode, men det ble en kort periode :p Så nå sliter jeg litt med å finne annet jeg vil ha til lunsj. Spiser stort sett det samme en lang periode før jeg får lyst på noe annet.

Ellers er det jo litt småtterier jeg kommer til og møte på som steking av kjøtt, oster, spekemat. Håper bare det faller seg naturlig å velge det bort.

Tenkte ikke på at feta er nei-mat så spiste noen av de til salaten i går, men ellers tenker jeg det jo skal gå greit å velge mat fra menyer ol som er trygt.

Verre når vi skal ha/skal i middagsselskap fremover også mtp alkohol.

Gleder meg til uke 12!
 
Føler meg ganske heldig, er ikke spesielt gla i noe av nei-maten faktisk! Eneste må være roastbeef, og selvfølgelig biff! Men føler den kan smake godt når den er gjennomsteikt også :)
 
Sniker litt fra mai16, og det er helt trygt å spise fetaost som er pasteurisert; ) og glasset skal helst være ny åpnet ;)
 
Føler meg ganske heldig, er ikke spesielt gla i noe av nei-maten faktisk! Eneste må være roastbeef, og selvfølgelig biff! Men føler den kan smake godt når den er gjennomsteikt også :)
Samme her. Ganske greit i grunnen :p eneste jeg kommer til å savne skikkelig er fenalåret i jula.
 
Back
Topp