Dette med å handle og planlegge utstyr

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Når det gjelder dette å handle utstyr og planlegge det. Når begynner dere så smått?

Selv er vi en stor familie hvor de to minste får under 2 år imellom seg.
Jeg går inn i min 10 uke nå, så det er massevis av tid....jeg har aldri brukt å handle noe tidlig.
Men selv om vi ganske nylig hadde baby har vi solgt alt, fordi vi mistet i misdannelse etter henne og turte ikke håpe.... Men idag fikk vi vite fosteret ikke har denne misdannelsen heldigvis. Ting kan jo likevel skje, men orker ikke tenke sånn.
Tenker etterhvert at det er kjekt å kunne planlegge sine kjøp litt også.... Pga å spre det litt økonomisk og skaffe en oversikt. Når tørr dere kjøpe noe?

Igår var det ei som solgte tvillingvogn vi trenger kjempebillig, men turte såklart ikke kjøpe noe sånt så tidlig..
 
Svigermor har bursdag når jeg er i uke 12 hun skal få ei bok med strikkeoppskrifter eller syoppskrifter til baby av oss i bursdagsgave(samtidig som vi avslører graviditeten), så det kommer sikkert noen plagg sporadisk derfra.
I uke 14 skal vi på biltur et stykke unna, på veien er det en babybutikk med masse fine klær, kommer nok til å svinge innom å kjøpe et symbolsk plagg.
Men kommer ikke til å begynne å handle ordentlig før etter at vi har vært på ordinær ultralyd i uke 17-19 å sett at alt står bra til.
 
Etter uke 12. Kanskje uke 13. Før dette orker jeg ikke. Sist hadde vi begynt å kjøpe ting, og det er så ufattelig tungt å pakke alt vekk i uke 12 :(
 
Mannen kommer hjem i 5 uker i mai/juni (er i militæret) så vi ordner alt klart da. Usikkert når han kommer igjen etter det så får briste eller bære
 
Back
Topp