Dette kan jeg bli RIKTIG gal av!!

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Uten og i det heletatt overdrive, har jeg tisse 14 ganger idag, og er garrantert ikke ferdig enda!!!

Jeg blir faktisk forbanna (ler av meg selv) når jeg kjenner trangen kommer snikende igjen! :'D

Jeg vurderer og stelle i stand koltbord, radio og pc på badet, så slipper jeg all svimsinga att og fram :D jeg drikker ikke mer enn jeg må heller...

Flere??

Ikke såå ille her, tror jeg i allefall. Husk at det er mye som skjer nedi der, så er vel ganske normalt.
Pluss at vi har vel begynt å skulle utskille mange rare avfallsstoffer

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Kjenner meg igjen ja! Heldigvis sluttet og fly oppe hele natta nå.. Det skal hjelpe når livmoren kommer opp av bekkenet :)

Ja, himmel!! Da er jeg på tissetur nr 15, så nå tror jeg at jeg må sove snart, så jeg får litt hvile :p

Dette tisse-maratonet startet idag, så håper på litt færre i morgen :)

Hehe.. det var jo ikke måte på da :P her er det mer enn vanlig om dagene, men ikke så galt som deg!

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Åh! Kjenner meg igjen!
Seriøst, i går var jeg på do en 7-8 ganger på 1/2 time!!
Og det var ikke bare småskvettene som kom heller...
Holdt på å klikka for meg, for selvfølgelig satt jeg og så på noe spennende på tv akkurat da. LOL :P

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Kjenner meg igjen jeg også

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh! Kjenner meg igjen!
Seriøst, i går var jeg på do en 7-8 ganger på 1/2 time!!
Og det var ikke bare småskvettene som kom heller...
Holdt på å klikka for meg, for selvfølgelig satt jeg og så på noe spennende på tv akkurat da. LOL :p

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

HEHE, jeg må bare le! :) Godt og ikke være alene :D Håper på et litt lettere maraton idag(Y)

Jeg tisset før jeg drar på jobb. Leverer ungene i barnehagen og må tisse når jeg kommer på jobb. Jeg må tisse hele tiden !

Jeg synes det er uvant å måtte gå på do midt på natten, kanskje to ganger!

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Ja, blir litt mye huff på meg ja, men skal ikke klage! :p
Idag er det mer normalt, bare litt oftere enn normal ikke gravid liksom, så jeg skylte vell systemet igår! :p :D

Mer tørst enn vanlig og definitiv mye hyppigere på do! Og gjerne to ganger om natten, like irritert hver natt for jeg prøver å sove bort kvalmen! ;-)

Går nok litt oftere enn normalt, men klarer meg om natten heldigvis. Hvis jeg ikke alikevel er opp for å sjekke til minstemann da.

Er litt oftere på do enn ellers, men ikke så det er plagsomt...

Back
Topp