Dette har vi stygga på nå!

Lillegull95

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Februarhjertene 2025
Har dere fått stygga på noe enda?

Selv kjenner jeg generelt at jeg ikke har lyst på mat. Blir uvel med tanke på sjokolade og babygrøten til frøkena lukter fælt

Takler ikke brus av alle ting, jeg ELSKER brus til vanlig, skikkelig merkelig. Takler heller ikke snop, det er en god ting da, spist snop hver dag i flere måneder nå så :laughing021Det som går rett ned er epler, Kiwi og melk:laughing001

Fiskekaker... Klarer virkelig ikke lukta på det og gutta på jobb elsker det og spiser det til lunsj flere gang i uka, vet ikke hvordan jeg skal overleve det uten å forklare :hilarious:

Fiskekaker... Klarer virkelig ikke lukta på det og gutta på jobb elsker det og spiser det til lunsj flere gang i uka, vet ikke hvordan jeg skal overleve det uten å forklare :hilarious:
Ååh det hadde jeg stygga på forrige svangerskap. Og alt av hvit fisk. Endte med hjemmekontor store deler av svangerskapet fordi jeg måtte passere fiskeoljetanker på vei til jobb, noe som ikke var mulig uten å kaste opp.

Ååh det hadde jeg stygga på forrige svangerskap. Og alt av hvit fisk. Endte med hjemmekontor store deler av svangerskapet fordi jeg måtte passere fiskeoljetanker på vei til jobb, noe som ikke var mulig uten å kaste opp.
Håper det går uten at jeg skal kaste opp da, blir vanskelig å forklare at jeg ikke ønsker at dem spiser det til lunsj :hilarious:

Altså det er vel ikke akkurat stygga. Men jeg bestilte burger med fries (fra favorittstedet) i går. Og det lukta og smakte grusomt, ble så skuffa :rolleyes:

Matavfallet.. søpla generelt :hungover:

Mac and cheese hjemmelaget. Midt i måltidet lukta det plutselig stygt og det gikk rett og slett ikke ned.

Kroneis :wtf: Kvalm etter 4 slikk .. blæh

Back
Topp