Dette har jeg lyst på NÅ!!

Med minstemann gikk jeg lenge å drømte om salami, så var snar med å spise salami når han kom ut.. Men var ikke så godt som jeg drømte om..hehe
Fikk et tips her om at jeg kunne fryse ned salamien først, så kan jeg spise det! :-) MÅ prøves! Håper ikke jeg blir skuffa som du ble :p Rart hvordan man har så lyst på alt man ikke kan spise :p

Fikk et tips her om at jeg kunne fryse ned salamien først, så kan jeg spise det! :-) MÅ prøves! Håper ikke jeg blir skuffa som du ble :p Rart hvordan man har så lyst på alt man ikke kan spise :p
Frysing tar bare vekk den evt toxoplasmosen og ikke listeriaen. Så det er ikke helt tilfelle. Eneste "trygge" er å steke den. Dessverre! :(

Jeg er nå desperat etter å få tak i ei kasse med jordbær så jeg kan lage syltetøy. Og vi har ikke bil akkurat nå!!!! Krise. Og jeg spiste resten av syltetøyet ei venninne hadde laget med skjei rett fra boksen
Nyrørt jordbærsyltetøy hørtes nydelig ut. Tror jeg jaggu jeg må ordne når jeg kommer hjem fra ferie.

Æsj jeg har ikke lyst på noe :-( Er så sykt sulten men alt smaker papp! Smakte kjeller av det nystekte brødet liksom:P

Kjære ble nettopp sendt av gårde for å finne Royal Trippel is til meg. Nam Nam. :p

Nå har jeg spist for hele dagen på en time. Haha! Lå kvalm fra jeg stod opp til klokken 20. :P Så nå har jeg spist trøndersodd med 10 kg salt og pepper, pop corn OG kirsebær :D

Jeg har lyst på den bakte poteten jeg har tenkt på i ei uke!! Og pommes frites med bearnaisesaus!!! Aaaarh, gi meg junk!! <3

Grønne epler ❤️ måtte dra på butikken for å kjøpe det i sta :p

Back
Topp