Hede
Glad i forumet
Fikk et tips her om at jeg kunne fryse ned salamien først, så kan jeg spise det!Med minstemann gikk jeg lenge å drømte om salami, så var snar med å spise salami når han kom ut.. Men var ikke så godt som jeg drømte om..hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk et tips her om at jeg kunne fryse ned salamien først, så kan jeg spise det!Med minstemann gikk jeg lenge å drømte om salami, så var snar med å spise salami når han kom ut.. Men var ikke så godt som jeg drømte om..hehe
Frysing tar bare vekk den evt toxoplasmosen og ikke listeriaen. Så det er ikke helt tilfelle. Eneste "trygge" er å steke den. Dessverre!Fikk et tips her om at jeg kunne fryse ned salamien først, så kan jeg spise det!MÅ prøves! Håper ikke jeg blir skuffa som du ble
Rart hvordan man har så lyst på alt man ikke kan spise
![]()
Neeeii er det sant??Frysing tar bare vekk den evt toxoplasmosen og ikke listeriaen. Så det er ikke helt tilfelle. Eneste "trygge" er å steke den. Dessverre!![]()
Er iallefall det jeg har hørt, så jeg hadde ikke turt å ta sjansen.Neeeii er det sant??![]()
http://www.matportalen.no/rad_til_s..._spekemat_dersom_man_fryser_ned_kjottet_forstAff... Nei jeg får vel holde meg unna![]()
Jeg er nå desperat etter å få tak i ei kasse med jordbær så jeg kan lage syltetøy. Og vi har ikke bil akkurat nå!!!! Krise. Og jeg spiste resten av syltetøyet ei venninne hadde laget med skjei rett fra boksenJa! (Gjerne med vafler til)
Nyrørt jordbærsyltetøy hørtes nydelig ut. Tror jeg jaggu jeg må ordne når jeg kommer hjem fra ferie.Jeg er nå desperat etter å få tak i ei kasse med jordbær så jeg kan lage syltetøy. Og vi har ikke bil akkurat nå!!!! Krise. Og jeg spiste resten av syltetøyet ei venninne hadde laget med skjei rett fra boksen