Dette gleder vi oss til ✨

Gleder meg til litt mer overskudd igjen, sover to gangen dagen. Hørt det blir bedre i andre trimester :D
 
Gleder meg til litt mer overskudd igjen, sover to gangen dagen. Hørt det blir bedre i andre trimester :D

Sniker fra august.
Bare tull! Like forbanna trøtt og sliten nå som i 1. trimester :laughing002
Håper for din del da *krysse fingre*
 
Sniker fra august.
Bare tull! Like forbanna trøtt og sliten nå som i 1. trimester :laughing002
Håper for din del da *krysse fingre*
Herlighet, håper ikke det :nailbiting: Sover en hel god nattssøvn, og i tillegg 2-4 timer på dagtid. Når jeg først ender med å ta lur våkner jeg i intervaller og prøver å få meg opp, men blir sugd rett tilbake til drømmeland. Har aldri opplevd noe lignende trøtthet/fatigue!!!

For meg ble alt mye bedre i andre trimester sist, så det er (som alt annet) individuelt og håper det blir sånn for du og :Heartpink

Krysser fingrene for det! Ville vært fint å kunne være våken på dagtid. Prøver å lytte til kroppen og tenke at det er helt annen utgangspunkt nå enn før. Får så dårlig samvittighet for å være mindre aktiv, spesielt når sola er ut/fint vær :facepalm:
 
Gleder meg til første kontroll i uke 6, som er 1,5 uker til. Håååper bare at alt går bra frem til da :Heartred Ellers gleder jeg meg til TUL som er under 3,5 uker til, og at jeg kan fortelle den store nyheten når jeg møter familien min uka etter det
 
Gleder meg til flere ting i forbindelse med graviditeten.

- komme langt nok til å fortelle min datter at hun skal bli storesøster.
- slippe å jobbe (Enten pga sykemelding eller svangerskapspenger)
- kjenne liv
- se hvordan min mann vil oppleve å bli far

Men før alt dette gleder jeg meg til å bli ferdig med bacheloren min som jeg holder på med i tillegg til jobben.
 
Gleder meg ikke til ul har hvert i stolen to ganger nå med et ikke bankende hjerte . Men gleder meg til å få gravid mage igjen og jeg gleder meg til at kvalmen og trøttheten slipper for den vet jeg kommer og ingen liker meg da :nailbiting: :bag: Jeg var gravid i over 6 mnd i fjor og var så dårlig og trøtt at samboern sa at han ikke gadd mer , altså jeg var et super troll . Så gleder meg til hormonene legger seg hehe
 
Den trøtten slipper like fort som den gjorde på korona vaksina , sov rundt og kvelden dagen etter slapp det så fantastisk . Dessverre slipper det etter litt væl lang tid .. men har alltid blitt bedre ved 12 uke ++
 
Akkurat nå gleder jeg meg faktisk til jeg får litt fler symptomer :shy:
Burde nok prise meg lykkelig for at jeg ikke er kvalm, ikke har metallsmak i munnen, ikke er nesten konstant stuptrøtt, osv … men blir så bekymret for at dette ikke går veien :sad010
Kjenner mye mer på den frykten nå enn jeg gjorde de to forrige svangerskapene mine.

I første omgang gleder jeg meg også til:
  • «Ordentlig» dye stealer
  • 3+ på digital
  • Se lille på UL for første gang
  • Fortelle familie og venner vår lille hemmelighet :binkybaby
 
Back
Topp