Dette går nok ikke bra...

CurlyGirl

Glad i forumet
VIP
Kjenner at dette nok ikke går veien denne gangen heller. Brystene er plutselig ikke oppblåst lenger og føler meg på en måte åpen nedentil som før TR skal komme. Har vondt i korsryggen og det kom litt mørk farge på papiret da jeg var på do.
Er 8+0 i følge menstermin (antakelig noen dager lenger da jeg har tidlig EL).
Ved forrige MA hadde embryoet dødd i slutten av uke 8, så da kommer jeg vel hit, men ikke lenger.
Ligger på sofaen og gråter og venter på menssmertene, men det er vel uvisst hvor lang tid det tar.
Er så fryktelig trist!
 
Jeg hadde akkurat samme følelse som deg! Var helt fra meg for jeg var sikker på at noe var galt!
Men jeg bestilte tul privat og fikk se en sprellende reke og høre hjertet. Så det er ikke alltid at den dumme fæle uutholdelige følelsen stemmer[emoji173]️ Jeg håper for dere[emoji4]
 
Uff❤️Det med brystene kan komme å gå endel, det gjør det hos meg. Korsryggen kan være hormonelt, håper det du opplever nå er ufarlig. Mitt embryo døde også i slutten av uke 8 sist, i følge gyn er jeg også nå i den uken og er livredd. Tolker alt av ting som skjer i kroppen til at det går galt. Prøv å få tatt en ul i morgen så vet du hvertfall hva som skjer.
Håper alt er bra med knøttet ditt❤️
 
Håper inderlig at den følelsen ikke stemmer.
Hvordan har du det idag?
 
Krysser fingrene for at alt går bra [emoji173]️
Prøv å få en ul idag, så du vet du hva som skjer, samt at du forhåpentligvis blir beroliget [emoji173]️
 
Hvordan går det med deg idag?
 
Takk alle sammen [emoji173]️
Ikke noe nytt her foreløpig. Hadde vondt i magen i formiddag, men det har ikke kommet noe mer blod. Turte ikke be om TUL for at jeg har en dårlig følelse og symptomene er borte. Får se om det skjer noe i helga.
 
Krysser fingerne
 
Nå er SA’en i full gang. Menssmerter og blod siden midt på dagen...
 
Så utrolig leit å høre, CurlySue. Håpet virkelig dere skulle komme i mål denne gangen. Får du noen oppfølging eller hjelp eller noe ift å beholde?
 
Back
Topp