Dette går nok galt...

Tusen takk alle sammen. Dere er så gode å ha. Det går mye bedre med meg og jeg har nå bestilt nye tester og er klar for å prøve igjen:-D 

Uff, dette var virkelig trist :( Hadde jo håpet at det skulle vise seg å være en helt uskyldig blødning. Men godt at du har fått vært på gu, så vet du at kroppen ser ut til å ordne opp selv... Da er det bare å krysse fingre for at kroppen kommer raskt i rute igjen!

Jeg er kjempeimponert over måten du ser ut til å takle dette på da! Du er allerede tilbake i salen, med nytt pågangsmot ;) Jeg heier på deg!! Lykke til med ny prøving - og husk å ta vare på deg selv disse dagene. La kropp og hode få hvile og pleie <3 Klem!

Uff, det var forferdelig trist lesing! Jeg krysser fingrene for at dere blir fort gravide igjen, og at spiren klamrer seg fast!

Novembergull med juniskatt skrev:
Uff, dette var virkelig trist :( Hadde jo håpet at det skulle vise seg å være en helt uskyldig blødning. Men godt at du har fått vært på gu, så vet du at kroppen ser ut til å ordne opp selv... Da er det bare å krysse fingre for at kroppen kommer raskt i rute igjen!

Jeg er kjempeimponert over måten du ser ut til å takle dette på da! Du er allerede tilbake i salen, med nytt pågangsmot ;) Jeg heier på deg!! Lykke til med ny prøving - og husk å ta vare på deg selv disse dagene. La kropp og hode få hvile og pleie <3 Klem!

Tusen takk:-D 
Jeg er faktisk overrasket over meg selv over den styrken som har vokst i meg, men samtidig så har jeg jo ikke noe valg. Jeg er full av optimisme og gleder meg til å komme i gang igjen. 
Føler at jeg virkelig har hatt tid til å pleie meg selv og har tatt vare på meg selv i disse dagene. Tok meg fri fra jobb i dag og har hatt en fantastisk dag rett og slett:-D 
Sjefen ba meg ta fri lengre, men på onsdag så blir det å begynne å jobbe igjen for det blir nesten bedre å ha noe meningsfullt å gjøre enn å bare gå hjemme og telle dager.

Jeg håper og krysser fingrene, og er innom ofte for å se at det går bra med dere andre. Gleder meg til å snike innom dere og se voksende mager og nydelige babyer om noen måneder:-D En fantastisk tid dere har i vente og jeg unner dere ALLE å oppleve det:-D 
Stor klem fra meg

Back
Topp