Dette går nok galt...

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Jeg har blødd i hele dag. Først bare brunt, men nå mer og mer friskt. Har også vondt i magen så jeg tror nok at vi mister.

Har det helt forferdelig nå:(

Huff sender deg mange klemmer og håper i det lengste at det ikke er slik.

uff! Lykke til! Håper det bare en uskyldige blødninger :-/ Klemifleng!

Nei, nei, nei... :( 
Sender gode tanker og varme klemmer - krysser alt for at dette går bra <3

ÅNEI!!!!! Hvordan går det med deg i dag? Blødd mere???? Håper, håper , håper!!!

Det går nok ikke så bra her. Jeg blør fremdeles og nå kommer det klumper. Det er nok ikke håp her mer...

Må bearbeide dette vonde og slappe av de neste dagene. 
Håper jeg er den siste som melder meg ut herfra og at deres spirer klamrer seg fast alt de kan. Ønsker dere alle masse lykke til med svangerskapene:-D

Nei nei nei, dette var veldig trist lesing. Håpr virkelig at du ikke mister, eller at du i værste fall mister en tvilling eller noe.

Sender deg masse trøsteklemmer

j02j06g09?13 skrev:
Nei nei nei, dette var veldig trist lesing. Håpr virkelig at du ikke mister, eller at du i værste fall mister en tvilling eller noe.

Sender deg masse trøsteklemmer

Takk for det. Var til gu og hun kunne se produkter av et embrye som tilsvarte lengden på svangerskapet. Det kom ut mens hun holdt på. Egentlig glad for det for jeg har vært redd for hvordan det kommer til å være o.l. Hun spurte om jeg ville se, men jeg sa nei. Skal følges opp med bl. prøver nå for å se at hcg synker. hiver innpå med smertestillende og gleder meg mest til det er over. Vil bare begynne å prøve igjen med en gang...

Huff :( Så utrolig trist :( :(
Håper at en ny spire sitter kjapt og at den holder seg der i 9 mnd!

Mange klemmer herfra ;)

så trist:-( håper dere lykkes raskt igjen og at spiren klorer seg fast. sender deg mange klemmer

Mange klemmer til dere fra oss! Tenker på dere!!!

Verden er så utrolig urettferdig!:( Håper dere kommer fort igang igjen. Sender deg en stor klem!<3><3 >

Uff, så trist å lese! :( det var rett og slett ikke meninga at det skulle bli noe denne ganga da... :(
Ønsker dere lykke til med neste prøving, og krysser fingrene for at du får gå gravid hele tida ut :)

Back
Topp