Dette går kanskje ikke veien

Ja, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)
Har panikk ca annenhver dag selv :dead: Føler alle får sånn mega sterke streker med en gang, men så er jo hcg så individuelt! Også får man jo ikke gjort så mye mer enn å vente å se til ultralyd :love7
 
Ja, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)
Tenker man må bare håpe og tro det beste, frem til det motsatte blir bevist. Har trua på lille spiren din :Heartred
 
Hehe godt spørsmål, lurer på det samme! Neida, tror det fortsatt går greit, jeg gikk tom for tester og har bestemt meg for å vente til det skjer noe annet. I dag har jeg vært litt kvalm igjen, så ser på det som et ok tegn i hvert fall ❤️❤️
Jeg har også sluttet å teste - det gjorde meg ikke noe godt! Nå er det bare å vente på tidlig ultralyd om en uke og satse på det gir gode resultater :love017
 
Hehe godt spørsmål, lurer på det samme! Neida, tror det fortsatt går greit, jeg gikk tom for tester og har bestemt meg for å vente til det skjer noe annet. I dag har jeg vært litt kvalm igjen, så ser på det som et ok tegn i hvert fall ❤️❤️
Høres lurt ut! Eneste som gir fasit er en ultralyd. Symptomer er jo et godt tegn da!
Ta vare på deg selv så lenge, og lille spiren :Heartred
 
Magefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Huff så trist... Du må ha masse lykke til videre :Heartpink og ta godt vare på hverandre nå :Heartpink
 
Magefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Neeii dette fortjener du virkelig ikke… håper virkelig det bare er en blødning. Har du fått ringt legen/akutten? :Heartred Sender deg så varme og kjærlighet!
 
5 uker i dag.. var hos legen på mandag og han sa at de ikke pleide å måle hCG, så da gjorde vi ikke det.

Mulig jeg lager storm i vannglass, tok en til og den så bedre ut. Må vel bare vente å se kanskje.

Tar gjerne imot støttende ord da, kjenner jeg ble ganske lei meg selv om jeg har prøvd å holde forventningene nede
Det er helt klart man blir lei seg, det bygges jo opp en forventning og et håp uansett hvor mye man prøver å la vær. Jeg kjenner også på en redsel for at det ikke skal gå veien og hver gang jeg kjenner på mageknip eller venter på å se blod på papiret. Men jeg prøver å tenke som så at sorgen blir like stor uansett om man prøver å holde forventninger nede, så vi får prøve å holde motet oppe <3 håper virkelig det går veien for deg!
 
Back
Topp