Syns den streken ser sterk og fin ut jeg!Klarte visst ikke legge ved bildet tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den streken ser sterk og fin ut jeg!Klarte visst ikke legge ved bildet tror jeg
Ja, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)Syns den streken ser sterk og fin ut jeg!
Har panikk ca annenhver dag selv Føler alle får sånn mega sterke streker med en gang, men så er jo hcg så individuelt! Også får man jo ikke gjort så mye mer enn å vente å se til ultralydJa, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)
Tenker man må bare håpe og tro det beste, frem til det motsatte blir bevist. Har trua på lille spiren dinJa, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)
Hvordan går det med deg og lille spiren?Ja, jeg sier panikk over for denne gang (sikkert frem til i morgen, men u know)
Hehe godt spørsmål, lurer på det samme! Neida, tror det fortsatt går greit, jeg gikk tom for tester og har bestemt meg for å vente til det skjer noe annet. I dag har jeg vært litt kvalm igjen, så ser på det som et ok tegn i hvert fallHvordan går det med deg og lille spiren?
Jeg har også sluttet å teste - det gjorde meg ikke noe godt! Nå er det bare å vente på tidlig ultralyd om en uke og satse på det gir gode resultaterHehe godt spørsmål, lurer på det samme! Neida, tror det fortsatt går greit, jeg gikk tom for tester og har bestemt meg for å vente til det skjer noe annet. I dag har jeg vært litt kvalm igjen, så ser på det som et ok tegn i hvert fall
Høres lurt ut! Eneste som gir fasit er en ultralyd. Symptomer er jo et godt tegn da!Hehe godt spørsmål, lurer på det samme! Neida, tror det fortsatt går greit, jeg gikk tom for tester og har bestemt meg for å vente til det skjer noe annet. I dag har jeg vært litt kvalm igjen, så ser på det som et ok tegn i hvert fall
Huff så trist... Du må ha masse lykke til videre og ta godt vare på hverandre nåMagefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Magefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Magefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Neeii dette fortjener du virkelig ikke… håper virkelig det bare er en blødning. Har du fått ringt legen/akutten? Sender deg så varme og kjærlighet!Magefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Huff så trist sender deg en klemMagefølelsen hadde rett gitt. Er 99% sikker på at jeg spontanaborterer akkurat nå, har hatt murringer et par dager, og nå har jeg begynt å blø.
Det er helt klart man blir lei seg, det bygges jo opp en forventning og et håp uansett hvor mye man prøver å la vær. Jeg kjenner også på en redsel for at det ikke skal gå veien og hver gang jeg kjenner på mageknip eller venter på å se blod på papiret. Men jeg prøver å tenke som så at sorgen blir like stor uansett om man prøver å holde forventninger nede, så vi får prøve å holde motet oppe <3 håper virkelig det går veien for deg!5 uker i dag.. var hos legen på mandag og han sa at de ikke pleide å måle hCG, så da gjorde vi ikke det.
Mulig jeg lager storm i vannglass, tok en til og den så bedre ut. Må vel bare vente å se kanskje.
Tar gjerne imot støttende ord da, kjenner jeg ble ganske lei meg selv om jeg har prøvd å holde forventningene nede