Dette går kanskje ikke veien

Marix

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
kjente litt lite symptomer i går, så følte for å teste i morges. Tror kanskje ikke dette går veien..
Alle testene er tatt på morgenurin

Vedlegg

• IMG_7873.png
    IMG_7873.png
    3,6 MB · Visninger: 230
Hvor langt er du på vei? Enten dra til legen og mål hcg eller ta en tur til privat tidlig ultralyd, om du er 6+ uker på vei snart.

Håper virkelig det går veien for deg. Føler med deg :Heartred

5 uker i dag.. var hos legen på mandag og han sa at de ikke pleide å måle hCG, så da gjorde vi ikke det.

Mulig jeg lager storm i vannglass, tok en til og den så bedre ut. Må vel bare vente å se kanskje.

Tar gjerne imot støttende ord da, kjenner jeg ble ganske lei meg selv om jeg har prøvd å holde forventningene nede

Vedlegg

• IMG_7875.jpeg
    IMG_7875.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 115
5 uker i dag.. var hos legen på mandag og han sa at de ikke pleide å måle hCG, så da gjorde vi ikke det.

Mulig jeg lager storm i vannglass, tok en til og den så bedre ut. Må vel bare vente å se kanskje.

Tar gjerne imot støttende ord da, kjenner jeg ble ganske lei meg selv om jeg har prøvd å holde forventningene nede
Det er såå mange faktorer som spiller inn på disse testene, som konsentrasjon i urin, fargestoffet i strimmel etc. Så dette trenger ikke bety noe :Heartpink du har fått én litt svakere test, og det kan være helt tilfeldig. Noen tester også bedre på 2. eller 3. gangs urin, og noen til og med på kveldsurin! Er ikke nødvendigvis morgenurinen som er "gulltisset" for testing :hilarious: og din andre test ser jo veldig bra ut igjen :Heartpink

Den testen ser mye bedre ut! Kanskje det var en dårlig test bare? :smiley-angelic001:Heartred

Ved bortfall av symptomer kan du nok be om blodprøve til å måle hcg uansett, men det er ikke uvanlig at symptomene varierer litt :Heartred

Må ikke ta testene altfor avorlig. Det er så mye som gjør de svakere eller sterkere.
Symptomer kommer og går litt som de vil, det betyr ikke noe.

Det er såå mange faktorer som spiller inn på disse testene, som konsentrasjon i urin, fargestoffet i strimmel etc. Så dette trenger ikke bety noe :Heartpink du har fått én litt svakere test, og det kan være helt tilfeldig. Noen tester også bedre på 2. eller 3. gangs urin, og noen til og med på kveldsurin! Er ikke nødvendigvis morgenurinen som er "gulltisset" for testing :hilarious: og din andre test ser jo veldig bra ut igjen :Heartpink
Les denne en gang til :Heartred

Tusen takk dere❤️ kan vel ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene, selv om jeg blir litt sprø
Du er ikke alene om å bli sprø her inne :Heartpink Jeg tror ikke på at jeg er gravid før jeg får se det på ultralyd tror jeg :laughing002

Hvordan går det med deg nå? :Heartpink
Lot være å teste i morges, tenkte det var best for min mentale helse haha❤️
Våkna jævlig tidlig, som jeg har gjort i over en uke og har ømme bryster, så får vel bare satse på at det går greit.
Lurer på når jeg kommer til å stole på dette her

Lot være å teste i morges, tenkte det var best for min mentale helse haha❤️
Våkna jævlig tidlig, som jeg har gjort i over en uke og har ømme bryster, så får vel bare satse på at det går greit.
Lurer på når jeg kommer til å stole på dette her
Gjør du nok lurt i :Heartpink mine tester har heller ikke vært sånn kjempe forskjell hver/annenhver dag men når jeg sammenligner f.eks fra søndag-søndag ser jeg jo stor økning! Så er ikke alltid så bra for mentale helsa å teste så mye hele tiden. Prøve å ha is i magen heller :love7

Jeg og våkner tidlig og har ømme bryster! Men stoler nok ikke på det før jeg er på ultralyden :smiley-ashamed004

Jeg erfarte det samme i dag, er 4+4 og fikk svak test så ble litt satt ut. Helt til jeg kom på at jeg alle andre ganger har testa på urin nr.2 og ikke 1.morgenurin.

Vedlegg

• 20231110_061338.jpg
    20231110_061338.jpg
    648,8 KB · Visninger: 55
  • 20231110_072613.jpg
    20231110_072613.jpg
    1,2 MB · Visninger: 55
Jeg erfarte det samme i dag, er 4+4 og fikk svak test så ble litt satt ut. Helt til jeg kom på at jeg alle andre ganger har testa på urin nr.2 og ikke 1.morgenurin.

Oj, ja det var forskjell!! Så fint du deler så vi får sett hvor mye det kan ha å si. Ofte lettere sagt enn gjort å legge bort den testinga :love2

Jeg klarer ikke helt legge bort testinga jeg heller. Er ikke overbevist enda, men tror ikke det er svakere i hvert fall, så skal prøve å slutte nå og bare la det stå til

Jeg klarer ikke helt legge bort testinga jeg heller. Er ikke overbevist enda, men tror ikke det er svakere i hvert fall, så skal prøve å slutte nå og bare la det stå til
Klarte visst ikke legge ved bildet tror jeg

Vedlegg

• IMG_7885.jpeg
    IMG_7885.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 82
Back
Topp