Dette går BRA!

Sender positive tanker til dere alle! :D
Prøver å overbevise meg selv etter beste evne om at dette kommer til å gå bra. Det BLIR sommerbaby på oss. Jeg kommer IKKE til å begynne å blø. Det SKAL være liv på TUL.

... flere som må prøve litt hardt for å overbevise seg selv? :p

Godt vi er flere! :) Jeg mistet 16.oktober, og er gravid igjen nå.. Så er livredd for å se blod, livredd for å kjenne menssmerter og livredd for at det ikke er liv. Prøver å tenke positivt, men synes det er vanskelig. Håper jeg greier å snu tankegangen, for jeg er så glad, bare så utrolig bekymret <3 Men det SKAL gå bra!
 
Ifølge babyverden appen har jeg 11 august ja :D (gravid og baby sier 10, men følger babyverden sin:p)

Gravid og baby følger først og fremst 40+2, men du kan velge 40+3 manuelt (den nye norske standarden).. :)

Godt vi er flere! :) Jeg mistet 16.oktober, og er gravid igjen nå.. Så er livredd for å se blod, livredd for å kjenne menssmerter og livredd for at det ikke er liv. Prøver å tenke positivt, men synes det er vanskelig. Håper jeg greier å snu tankegangen, for jeg er så glad, bare så utrolig bekymret <3 Men det SKAL gå bra!

Uff.. forstår deg godt enda jeg ikke har mistet ordentlig selv. Hatt noen kjemiske, men det har vært alt..
Men nå skal det gå bra. Dette får ikke lov til å gå galt, når jeg først er kommet så langt!

Lykke til til deg ♡
Skal du ta TUL?
 
Gravid og baby følger først og fremst 40+2, men du kan velge 40+3 manuelt (den nye norske standarden).. :)



Uff.. forstår deg godt enda jeg ikke har mistet ordentlig selv. Hatt noen kjemiske, men det har vært alt..
Men nå skal det gå bra. Dette får ikke lov til å gå galt, når jeg først er kommet så langt!

Lykke til til deg ♡
Skal du ta TUL?

Aah. Da følger jeg videre bare babyverden sin som da følger 40+3:)
 
Gravid og baby følger først og fremst 40+2, men du kan velge 40+3 manuelt (den nye norske standarden).. :)



Uff.. forstår deg godt enda jeg ikke har mistet ordentlig selv. Hatt noen kjemiske, men det har vært alt..
Men nå skal det gå bra. Dette får ikke lov til å gå galt, når jeg først er kommet så langt!

Lykke til til deg ♡
Skal du ta TUL?

Og lykke til til deg! :)
Du, jeg vet ikke enda. Jeg har først og fremst et mål i hodet om å komme lenger enn sist før jeg begynner å håpe (mistet uke 9+0). Men tenker nok det blir en TUL for å roe nervene etter det :)
 
Og lykke til til deg! :)
Du, jeg vet ikke enda. Jeg har først og fremst et mål i hodet om å komme lenger enn sist før jeg begynner å håpe (mistet uke 9+0). Men tenker nok det blir en TUL for å roe nervene etter det :)

Uff, det var relativt sent og.. Jeg har planer om å ta TUL når jeg er 7+0-8+2 uker på vei. Vil være litt tryggere på at det går vår vei..
Men da håper vi at dette varer løpet ut, og viser levende spire på en evt TUL ;)
 
Ohh, det er ganske langt borte o_O Klager ikke på fem minutter akkurat :p

Hadde det da vi bodde i harstad sist. Rundt 3 minutter kjøring i boligfelt så var vi der :p passa bra da jeg fikk rier og smerter mellom riene halv 4 på natta :p og morkakeløsning oppå det hele. Så godt jeg var nært:)
 
Akkurat en slik tråd jeg trengte! Dette skal gå bra! Bank i bordet!
 
Hadde det da vi bodde i harstad sist. Rundt 3 minutter kjøring i boligfelt så var vi der :p passa bra da jeg fikk rier og smerter mellom riene halv 4 på natta :p og morkakeløsning oppå det hele. Så godt jeg var nært:)

Da var det jo veldig praktisk! Dumt dere flyttet med tanke på akkurat det! Heldigvis har termin på sommeren sånn at kjøreforholdene er bra :D
 
Da var det jo veldig praktisk! Dumt dere flyttet med tanke på akkurat det! Heldigvis har termin på sommeren sånn at kjøreforholdene er bra :D

Jepp:) gode veier fra midt troms til trømsø. Om det ikke ender med ambulanse eller verre :p haha. Er allerede nervøs for det siden jeg har risikosvangerskap denne gangen pga sist
 
Back
Topp