Dette er uutholdelig..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Holder på å bli gal..Har vært på nattevakt i natt, og ikke fått sovet et sekund siden.. Samboeren begynte på jobb når jeg var ferdig, og han er ikke ferdig før halv 5.. Jeg er så sinnsykt sliten.. Å Matilda er bare så sur og grinete.. Det er så typisk at den ene dagen i året hun er sur og krevende, skal være den dagen jeg er mest sliten.. Går på veggene snart.. [:(]

Du må nok bite i det sure eple å skaffe deg barnevakt etter nattvaktene dine. Leste ett tidl innlegg av deg og tenkte mitt. Jeg klarte ikke det der når jeg hadde en 6 åring en gang. Ble for lite søvn. Vet ikke hvor du jobber natta. Men regner jo med at du har ett ansvar der og?

Du har ikke en mor eller noen hjemmeværende venninder som kan hjelpe deg litt da
?

Har absolutt ingen.. Egentlig hadde vi barnevakt idag, men de ble syke.. Så da er det ikke så mye å gjøre med det.. Jeg har en jobb hvor det er umulig å sovne, eller være trøtt forsåvidt.. Det er et kick å komme på jobb, tror aldri jeg skal sovne når jeg kommer hjem heller fordi jeg er så våken (sovner meg engang jeg legger meg da)! Jenta skal jo i barnehage, hun må bare bli frisk først.. Så akkurat det er ikke noe surt eple, men jeg kan ikke sende henne i barnehage med RS viruset.. Og jeg jobber bare hver tredje uke også.. Så det er egentlig ikke ille, bare når man ikke får noe søvn som helst før man skal ha snuppa.. Som egentlig er verdens snilleste unge og ingen problem å ha når man ikke har sovet.. 

Huff. Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde mulighet i dag linda!!! Eller så hadde jeg kommet, men dagen var allerede desverre fullpakka.

Back
Topp