dette er skummelt

miriamsmamma

Elsker forumet
Her er jeg alene hjemme med miriam. Sambo er avgårde en liten stund kommer snart hjem. SÅ ringer det på døra, og det står tre store menn på utsiden og anklager sambo for å ha stjælt en bil fra tønsberg!
Jeg vet jo at han ikke har det. SAmbo har samme type bil, men bilen fra tønsber ble stjælt på lørdagn og sambo har holdt på å bygge sin i over et halvt år. Hjelpes. Jeg sier jo at det ikke er han som har tatt den, Men hvorfor tro på en ung mor meb baby på armen[8D] 

Er litt redd nå, men de har snakka med sambo og de skal se på bilen hans etterpå

huff da-- det går nok så bra skal du se

hjelp!! da hadde jeg blitt veldig redd å..[:'(]
får håpe det ordner seg da!

Jeg tror jeg hadde ringt politiet! Går jo ikke ann å komme på døra til folk sånn[8|] Da kunne de heller tilkalt politiet å latt de ordne opp

ORIGINAL: *silly*

Jeg tror jeg hadde ringt politiet! Går jo ikke ann å komme på døra til folk sånn[8|] Da kunne de heller tilkalt politiet å latt de ordne opp

signerer!!
Ring polti!

herregud a! så ekkelt!

hadde blitt nervøs selv ja.
uff håper de gir seg da

Hmmm... Meeeeget skeptisk til dette her da.. Likte ikke at de hadde tatt "saken i egne hender" og kom å oppsøkte dere. Om det virkelig hadde vært normale og velbalanserte folk hadde de jo latt politiet årdna opp i saken.
Får sånn "Vi juler ham opp og tar bilen" .. (ikke for å skremme deg, men jeg ville vært skeptisk og ringt politistasjonen!) Dere vet jo ikke om dette er to menn som "bruker" den historia om stjålet bil fordi de har andre skumle hansikter! Ikke sant! Ring politistasjonen og bare spør hva de anbefaler deg å gjøre!

Jeg liker det ikke,. og det er noe muffins.. Hadde det ikke vært muffins så hadde det vært politiet som leita etter bilen, Men samboeren min har i allefall ikke stjælt den . Det er en Mazda RX7 for de som lurer..

ORIGINAL: aimste

[&:] hørtes skummelt ut... æ ville ringt politiet.

sign

Har dere hørt noe mer fra disse karene?

ORIGINAL: *silly*

Back
Topp