Dette er så koselig

Vinterbaby2012

Elsker forumet
I dag har jeg funnet frem babytøyet etter guttene mine og jenta mi, og det er jo såååå mye fint som fortsatt kan brukes[:)] Så jeg har plukket ut det som er minst guttete og finest og har jo nesten alt jeg trenger[:)]

Å gjett om jeg gleder meg til å hente eskene med babytøy fra min og, koselig å ta opp å mimre litt [:)]
Kansje finner jeg noe som kan brukes til denne og [:D]

ORIGINAL: Arielle

Sist mamma var på besøk hadde hun med babyklær fra meg og brødrene mine.. :) Blant annet mange søte hvite gensre som knyttes bak og har sånn blondekrage.. De er så NYDELIGE! :)

De er kjempe søte[:)] Jeg har faktisk en del sånne jeg også, men brukte de ikke så mye... Er ganske upraktiske syns jeg. Men veeeldig skjønne[:)]

Jeg måtte jo selvsagt herme, så nå har jeg vært i kjellern og hentet opp tøyet etter storebror,
jeg ble overrasket over hvor mye beige og nøytrale farge jeg har brukt han [:)]
Var faktisk en del som skal vaskes og brukes av den lille som venstes [:)]
Ble litt tårer i øynene når jeg kom på hvor liten han slampen på 10 år har vært altså [&o] Men gode minner

Tror jeg må på loftet å hente eskene jeg og[:)]

He he, koselig at jeg har inspirert dere til å gjøre det samme[;)] Jeg gleder meg til å vaske klærne og legge de på plass. Må vente litt med det, skal pusse opp barnerommet etter påske og DA skal det fylles opp med utstyr og klær[:D]

Har også endel som kan brukes etter førstemann(gutt) men blir nok endel shopping likevel... ettersom Lillegutt ble født på vinterstid... og den jeg har i magen nå antagelig er ei litta tulle... Har funni meg en liten butikk hvor dem har ekstremt mye fint... både til gutt og jente... og har allerede brukt opp formye penger der etter gubbens syn hvertfall. Men er så sykt vanskelig å lavære [:D] Det diggeste med butikken er at de har masse hærlig jentetøy som ikke er rosa (eller hvertfalll bare rosa) så handla inn endel små tunikaer/kjoler + at det ble nytt pentøy på lillegutt(som han kan bruke når vi ska i komf + 17. mai

Back
Topp