dette er rare greier..*oppdatert*

søøøtespire

Andre møte med forumet
jeg har IKM idag..

jeg har tatt 3-4 tester hver dag nå (billig tester) og alle har blitt positive, ikke sånn at man må vri og vende på testen heller.

så skal jeg ta en digital graviditetstest idag med ukeindikator... så jeg sitter på doet og forventer at det skal stå: GRAVID, 1-2

så kommer det fan meg opp :  IKKE GRAVID.

jeg holdt på å ramle av do. hvordan går det ann? betyr det at jeg ikke er gravid da?
mensen er ikke kommet enda... men jeg blir helt ifra meg...

OPPDATERING:

Grunnen til at det kom opp IKKE GRAVID med den digitale, er fordi jeg faktisk ikke var gravid...jeg fikk mensen igår kveld... etter jeg fikk sikkert 8 positive tester med testene fra LAVPRISTESTER.COM fra onsdag i forrige uke, og til igår.
og alle var FALSKE... senest igår var det en som ble positiv. så folkens: ALDRI kjøp tester derifra. jeg fikk en annen gang også en test derifra som var falsk positiv, men jeg trodde det var kun en feil som skjedde 1 av 1million ganger.

men 8 tester som var positive falske??? SYKT. jeg er mildt sagt frustrert, forbanna, lei meg, såret osv... den gleden man får når man får positive tester, og så ramler man ned i gjørma igjen når plutselig man ser blod... og dette var mensen som kom, det så jeg, ikke bare en blødning :( 

så stol på clearblue digital. ta en test den dagen du forventer mensen, som jeg gjorde, og står det ikke gravid da, så stemmer det...

jeg blir bare å bruke de testene, og teste fra den dagen jeg forventer menstruasjon, aldri før. jeg orker ikke den skuffelsen flere ganger... 
bortkastet penger er det også..

så nå må jeg bare prøve å smile igjen, å prøve å tenke at det er en ny sjangse neste måned. men psyken er ganske langt nede.
jeg ville bare advare dere jenter, ikke gå i den fella som jeg gjorde.

klem til alle...

Akkurat d samme skjedde meg, jeg fikk ikke positivt på den før jeg hadde gått 1 uke over tiden fra IKM...
Men fikk Positivt på alle andre tester og så gikk jeg å tok blodprøve, den va jo selvfølgelig også Positiv.
Kanskje man må ha større mengder HCG i urinen før den testen slår ut.
Men er de andre Pos som du sier, så må jeg bare gratulere, en test viser aldri falsk positiv, men kan derimot vise falskt negativ :)

Lykke til med Spiren i magen <3

Linn Christine skrev:
Akkurat d samme skjedde meg, jeg fikk ikke positivt på den før jeg hadde gått 1 uke over tiden fra IKM...
Men fikk Positivt på alle andre tester og så gikk jeg å tok blodprøve, den va jo selvfølgelig også Positiv.
Kanskje man må ha større mengder HCG i urinen før den testen slår ut.
Men er de andre Pos som du sier, så må jeg bare gratulere, en test viser aldri falsk positiv, men kan derimot vise falskt negativ :)

Lykke til med Spiren i magen <3

åååå, tusen takk for støtten:)

godt å høre at det faktisk kan gå ann at den ikke slår ut enda...
men man blir jo litt skeptisk:(
så jeg håper at mensen ikke kommer og at jeg faktisk er gravid..ellers tror jeg at jeg blir veldig skuffet.... 

Siden de andre slo ut, vil jeg si det er en 100 % sjanse for at du faktisk er gravid :)
Men kroppen vår er rar den, jeg hadde også litt problemer med å påvise min siste graviditet, var ikke sånn med de 2 første.
Men så sier dem at man gjerne produserer litt lite hcg med gutter i begynnelsen, ikke vet jeg om dette stemmer men, så skyter det plutselig i været :)

Ta en test til idag, som er vanlig, får du to streker da, så er du jo gravid :D

skal gjøre det:) tok en test inatt da jeg måtte på do og tisse, og det var en vanlig, og den ble positiv... men streken blir aldri helt like sterk som kontrollstreken...det er rart... 
men jeg håper jo og krysser fingrene for at jeg har en spire i magen...

har mistet 3 ganger før også, og vært på utredning.. så jeg begynner og bli utålmodig og har sååå lyst på barn:)
de fant ingen feil, men får litt hjelp med blodfortynnende og progesteron uansett denne gangen om jeg er gravid...

så vi får satse på at de andre testene er de som har rett:)

men nå har jeg lest litt om de der lavpristestene, 
søkte på de
Tester fra lavpristester.com
og mange har dårlige erfaringer med de, at de er dårlige og viser falsk positiv... dessverre...
men så er det jo sykt at de viser så dårlig at det er 4 på rad som er positive..

jaja, jeg skal holde dere oppdaterte... får vente og se om mensen dukker opp:(

De digitale trenger mer hcg, etter hva jeg har forstått, så du kan fint være gravid allikevel. Ta en ny digital på mandag om du ikke har fått mensen ennå :-)

Edit: hater at jeg ser først etterpå at andre har svart før meg.....

søøøtespire skrev:
jeg har IKM idag..

jeg har tatt 3-4 tester hver dag nå (billig tester) og alle har blitt positive, ikke sånn at man må vri og vende på testen heller.

så skal jeg ta en digital graviditetstest idag med ukeindikator... så jeg sitter på doet og forventer at det skal stå: GRAVID, 1-2

så kommer det fan meg opp :  IKKE GRAVID.

jeg holdt på å ramle av do. hvordan går det ann? betyr det at jeg ikke er gravid da?
mensen er ikke kommet enda... men jeg blir helt ifra meg...

andre som har opplevd dette og som faktisk har vært gravid likevel?

huff :/

Akuratt det som skjedde med meg i dag ;) fikk et pr strimmeltester som var svakt positive, så en digital CB som det sto ikke gravid :P

Jeg har tatt 4 tester fra billigtester.no siden i går morgen. å alle har vist positivt:) har ikke tatt noen tester fra apoteket, siden de er litt dyre, hvertfall når jeg tar så mange:) spennende tid i møte! håpe inderligt at jeg er gravid<3

krysser fingrene for alle oss her:)

takk for støtten folkens.... tok nettopp enda en test, og den var positiv... men tror billigtestene ikke blir ordentlig rød på streken... virker som de blir bare lyserosa og ikke like sterk som kontrollstreken.... 

satser på at vi alle er gravide:)

ja alle mine tester har en strek som er lyse rosa/rød å en sterk rød:) skal til doktoren på mandag, så får se hva hun sier:)

Så synd at du må oppleve å få så mange positive tester........hvis dem egentlig ikke er positiv....
Er det tester fra billigtester.no, for den bruker jeg, og dem har altid vært bra, men har tatt en digital i dag og, bare for å være helt sikker.
En annen ting er at du kanskje hadde en veldig tidlig SA, så med nesten ingen hcg, det slår ut på de billige tester men ikke på en digital????

jeg brukte de fra lavpristester.com
de er dårlige... syns jeg. siden jeg fikk falsk positiv før..

nei jeg har lest om flere som har fått falsk med de testene, så jeg tror ikke det var en SA, siden jeg egentlig skulle ha mensen lørdag eller søndag... så det var nok testene som var dårlige:(

Så synd....anbefeler billigtester.no jeg.
Krysser fingrene mine for at du blir fort gravid :)

tusen takk... ja det er kjipt å plutselig se at mensen kommer når man får 2 streker på testene og tror man er gravid...
nedtur:( men neste gang skal jeg teste med digital på ikm dagen. så slipper jeg flere skuffelser...

once more skrev:
Så synd at du må oppleve å få så mange positive tester........hvis dem egentlig ikke er positiv....
Er det tester fra billigtester.no, for den bruker jeg, og dem har altid vært bra, men har tatt en digital i dag og, bare for å være helt sikker.
En annen ting er at du kanskje hadde en veldig tidlig SA, så med nesten ingen hcg, det slår ut på de billige tester men ikke på en digital????

Det var det jeg også tenkte, du har rett og slett har hatt en kjemisk graviditet/tidlig SA, de billigtestene slår jo ut med lavere hcg-nivå enn en digital test. For åtte falske positive høres ikke riktig ut.

Uansett veldig trist for deg, lykke til videre!

Syrine skrev:

once more skrev:

Det var det jeg også tenkte, du har rett og slett har hatt en kjemisk graviditet/tidlig SA, de billigtestene slår jo ut med lavere hcg-nivå enn en digital test. For åtte falske positive høres ikke riktig ut.

Uansett veldig trist for deg, lykke til videre!

Høres logisk ut.. 
Lykke til neste gang!!:)

Back
Topp