Jonathan`s mamma
Gift med forumet
jeg har så inni jjjjjjjj........ ondt under ribbeina[:(][:(]ont og pust..... hadde det sist når jeg var høygravid og jonathan lå oppå ribbeina mine[:(] (ikke så rart jeg hadde ondt da) men hvorfor nå?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jonathan`s mamma
jeg har så inni jjjjjjjj........ ondt under ribbeina[:(][:(]ont og pust..... hadde det sist når jeg var høygravid og jonathan lå oppå ribbeina mine[:(] (ikke så rart jeg hadde ondt da) men hvorfor nå?????
det sitter liksom helt øverst i ryggen også... hadde du det???
ja kommerog går..... plutselig så går det nesten helt over..... ryggen er ond[:(][:(][:(]
ORIGINAL: Almyrida81
Har sånne gallesmerter av og til selv, og det er voooooooondt!!
Jeg har det ikke ofte, og er derfor ikke vurdert til operasjon enda..
Men om du tar kontakt med lege, så kan de ta noen blodprøver av deg og
finne ut om det er det eller ikke.. [:)]
ORIGINAL: Sandrella
ORIGINAL: PiaMor
Huffda. Fikk sånne smerter jeg også, ca 3 uker etter fødselen. Havna på sykehuset, og det var gallestein!! Forferdelig vondt, kjennes ut som et belte som strammes mer og mer og mer under brystet...Fikk store problemer med å puste... Var værst på høyresiden...
Skal opereres i april...
Får håpe det ikke er det du har, det unner jeg INGEN å få!!! Fy f... så vondt når anfallene kommer...
God bedring til deg, iallefall!!
ble operert da jeg var 4mnd på vei! helvetes vondt blir det etter hvert hvis ikke de gjør noe med det! jeg venta 7mnd,ingen oppdaga det da,og da lå jeg og rulla på gulvet og skreik som bare det før dem opererte!