Dette er meg

shiavata

Forelsket i forumet
Hei..
Er ny her å tenkte å si litt om meg sjøl..
-Jeg er en 28 år "gammel" pike,men føler meg ikke en dag over 20
har en samboer som jeg deler hele 10 år sammen med,vi har nå to barn,
en hærlig gutt på 5 (snart 6) Sander,og ei lita pia som så dagens lys 21 september 2008 Anna[:D]
Gutten blei født med 1 tann, og jenta med 2 tenner,så begge hadde tannlegetime og fikk filt ned tennene før de var 2 mnd. gammle[8|]men jeg har fortsatt begge brystene i orden[;)]selv om jeg ammer.
Ellers er jeg alt annet en den perfekte husmor..er distre og glemmer titt og ofte alt fra bilnøkkler til dressen i bhg,og kjenner sjelden igjenn folk ved et tilfeldig treff på gata.beklageligvis..
lager middag , men tyr åsså til en "grandis" i ny å ne..baker kaker men jukser der å av å til..[;)]
1-2-3 flotte greier altså[:D]
Elsker samboern , men blir frustrert av han til tider (menn..ikke sant??), å det samme gjelder vel svigermor..kall det naturens gang [:D]
tar meg sjøl lite høytidelig, men forsvarer meg å mine med nebb å klør om jeg må det..
Har bursdag samme dag som sander, vi er tyr begge to å det merkes på mor å sønn..sta å egen begge to..eller så bor jeg i Alta (finnmark)hvor jeg er født å oppvokst,å foreløpig skal bli gammel..
Er ikke gift men har vært forlovet i 9 år..synes rett å slett ekteskap er kjeeeempe skummelt,så det er nokk ikke opp til samboern å ta det avgjørende steget..uææ..[&:]

Elsker hunder i alle størrelser og hadde en øst sibirsk laika som vi ga bort til et bedre hjem..
samboern driver eget firma så jeg kan vel stort sett regnes som alenemor for tiden,da han er myye på jobb..å det ble litt mye med en stor hund på 40 kg,8 mnd gml. og to barn[:'(]

ellers så er jeg eneste høne i en søskenfokk på 6 stk..(mange kule onkler i alderen 18-35 som sander digger vilt) , og er velsignet ?? tror jeg (litt usikker av å til[8D]) med svigermor,svigerfar og 3 svigerinner i alderen 15-31..supertantene,som ikke har barn selv men gjerne låner mine..hærlig[:D]

Liker ikke onsinnede rykter,men litt harmløs sladder er bare gøy..
hvem kan me handa på hjertet si at de ikke har vært "kjærringa ved gjerdet" ??[8D]
elsker nyheter som at barn er på vei,den nye flotte typen,en ny spennende nabo,hvor de stilige buksene ble kjøpt osv..men for all del....er flink å holde på hemmeligheter og er meeeeget forsiktig med hva som skal vidreformiddles[:D]

er ikke så flink å korte ned på ting,å veksler litt mellom bokmål å dialekt når jeg skriver..
så om du lurer på no,er det bare å spørre..så lover jeg å svare,men treg som jeg er kan det desverre ta litt tid..

hadde vært gøy å lese litt om noen andre her inne åsså[:D]
er lite teknisk flink med data,så er i læringsprosessen enda..masse skryt til alle som er så flinke å ordne bilder i scrapbook?? stil ..tar gjerne imot bruksanvisning på sånt[8|]

Hei hei:) Velkommen:)
Er ei jente på 24, snart 25år som ble mor til tvillingene Aron og Mia 15. september:) Svigermor og jeg kan vell ikke kalles bestevenner vi heller akkurat, men det er vell slik det skal være:)

så bra presentasjon..[:)]

fikk selv en gutt 21 september han heter David og har ei jente på snart 3 år..
vi bor på kongsberg.bor sammen med pappaen til ungene.

Takk for hyggelig velkomst alle sammen..å for noen nydelige barn alle har[:)]
Dette var jo kjempegøy..stor fare for å bli hekta ja..[:-]

Hei :) jeg er også "ny" her..selv om jeg har vært inne å smuglest litt i svangerskapet :) jeg er 25 år og min sønn heter nikolai og er født 10.september..han har ei storesøster på 5 1/2 som begynner på skole til høsten (uuuæææ). Bor i Bergen sammen med pappaen :)

Velkommen velkommen! [:D]

Jeg er 25 år, gift, 1 barn som heter Zimile. Som som faktisk betyr "one who stands firm"! [:)]. Bor på Gjøvik, men vil og SKAL flytte herfra om max 2 år[;)] Er avhengiga av BV, shopping og reise [;)]

Så bra presentasjon!  Du høres ut som ei kjempejente[:D]

Selv så er jeg 26 år, har en herlig gutt på 4 mnd, og to "bonus-barn" som sambo har fra før.  Er samboer med en herlig mann (som av og til ikke er fullt så herlig, det var det der med menn...), og vi har vel bodd sammen i snart 6 år.

Sunnmøring, som elsker naturen og friluft.  (Og i dag har jeg og Haakon vært og grilla pølser i skauen[:D])  Er også lidenskaplig opptatt av mine firbeinte familiemedlemmer (se bildet under[:D]), og reiser land og strand rundt på utstillinger med de.

Tja... hva mer skal man si.... Joooo, jeg er en fantastisk Toro-kokk[:D][:D][:D][:D][:D]

Flott presentasjon...

... tror ikke jeg har presenter meg heller... [8D]
Jeg er 27 år(snart 28) bor i Ålesund og fikk 23 sept. en nydelig liten frøken som heter Oline. Er gift med en herlig mann, vi har vert sammen i 11 år (hjelp høres så lenge ut), giftet oss 21. juli 2007. Ellers så har jeg en lidenskap for katter, særlig Sibirkatten, driver oppdrett og går en del på utstilling. Liker også god mat, reise og loppemarked (shabby chic elsker) Ja og så ELSKER jeg rosa [:D]

HEI OG VELKOMMEN I GJENGEN!!!  Så koselig å lese presentasjonen din!!

Jeg er en jente på 24 år, fra et sted litt utenfor Bergen. Bor sammen med verdens to beste gutter - min kjære samboer og lille Léon, som kom til verden 16.september. Elsker å være mamma og tilbringer mesteparten av tiden hjemme. Blir så klart en fest og litt "sosialiteter" i ny og ne også! *det må det jo* [:D][;)]
Syns også svigermødre kan være litt brysomme av og til - selv om jeg nok er veldig heldig med min!!!! [;)]

Hei og velkommen til oss[:D]

Jeg er en jente på 27 (hehe, nå måtte jeg skikkelig tenke etter) og fikk en datter, Rikke 15 september etter fødsel på 39 timer....
Bor i Lørenskog rett utenfor Oslo sammen med min herlige/håpløse mann. Er gift, faktisk 2 ganger med samme mann...en gang i Las Vegas kl 06 om morgningen lite edru (heldigvis ikke gyldig i norge) så da gjentok vi suksessen på skikkelig vis i kirken, noe pappa ble veldig glad for, tror ikke han likte vegas episoden, hehe også er det jo så stas for disse pappa'ne å følge opp dette gulvet osv. Ja nå ble det mye uinteresant og pjatt her, men kan vel kalle meg en frustrert frue, mye ammetåke og annen tåke[:)]

Hei og velkommen hit!!

Jeg er 26 år ung (27 om 23 dager [:D]) og fikk ei nydelig prinsesse 3.oktober, Maiken Tabithe (det uttaler Tabitte folkens [;)]). Termin var 30. september, derfor holder jeg meg her inne (er litt på oktoberforumet også da [:)])
Bor (og er oppvokst) i Drammen sammen med verdens herligste kjæreste. Vi skal gifte oss i August...hiihaa... Kjole ble kjøpt igår og gjett om jeg gleder meg??!!
Ellers betegnes jeg som en treningsnarkoman, noe som egentlig stemmer... Etter at snuppa ble født har det blitt litt mindre trening enn ønsket, men skal tross alt ikke klage. I tillegg er jeg avhengig av Bv, men kunne vært værre enn det [;)]

Håper du vil trives inne hos oss!!!

ORIGINAL: Kvitre

Hei og velkommen hit!!

Jeg er 26 år ung (27 om 23 dager [:D]) og fikk ei nydelig prinsesse 3.oktober, Maiken Tabithe (det uttaler Tabitte folkens [;)]). Termin var 30. september, derfor holder jeg meg her inne (er litt på oktoberforumet også da [:)])
Bor (og er oppvokst) i Drammen sammen med verdens herligste kjæreste. Vi skal gifte oss i August...hiihaa... Kjole ble kjøpt igår og gjett om jeg gleder meg??!!
Ellers betegnes jeg som en treningsnarkoman, noe som egentlig stemmer... Etter at snuppa ble født har det blitt litt mindre trening enn ønsket, men skal tross alt ikke klage. I tillegg er jeg avhengig av Bv, men kunne vært værre enn det [;)]

Håper du vil trives inne hos oss!!!

Kan jeg få se bilde av kjolen??? Er så spennende[:)]

Hei og velkommen[:)]

Jeg er ei jente på 23 år fra Sørlandet.Vi fikk nydelige Henrik den 15 September, etter ganske så mange strevsomme timer....[:D]Jeg er samboer med en herlig mann, som jeg skal gifte meg med 1 august i år.

Hei og velkommen hit[:D]

jeg er ei jente på 21 år(blir 22 i år da) bor en plass som heter Overhalla, som er midt i landet[:)]
er samboer med verdens beste mann(mesteparten av tida i hvertfall) vi fikk en sønn ilag den 3 september. Marcus ble født på pappan sin, sin bursdag[:D]

Hei hei og velkommen hit [:)]
Er ei jente på 22 år som fikk ei jente 2.oktober,men holder til her allikavel (hadde termin 28.september) Bor i en liten by kalt Kristiansund N og stor trives [:)]
Kommer godt overens med svigermor,men svigerinna mi kunne jeg vært foruten [:)]

Håper du vil trives her [:)]

kjekt med flere september-damer:)

jeg blir 25 år i mars har en utrolig snill mann(sies det[;)]) som jeg har vært sammen med mer eller mindre siden jeg var 16, hadde vel 2 år fra hverandre..Vi fikk Even 24.september, det største som har hendt meg,syntes det var en fantastisk oppleves tiltross for 36 timer med rier og smerter. Bor rett utenfor Bergen.

håper du trives her!!

Hei på deg , og velkommen hit da [:)]

Jeg er ei 22 år gammel jente, som er aleine med min lille snuppe , Linnea, som ble født 29 . sept. Og jeg er fra kr-sand [:)]

så kosli med nye[:)]
Jeg er 19år blir 20 i april, fra kristiansund. Vert samboer med barnefar fra første gang vi møttes, for 2år siden 16februar[:)] Sammen har vi en fantastisk sønn Felix som ble født 22september som er absolutt alt for meg<3 sambo har 2jenter fra tidligere ekteskap, Emilie på snart 9år og Malin på snart 7år[:)] 

Hei Hei!!

jeg har selv presntasjonen min her i dag [;)] leste din etterpå så nå føler jg meg hermete hehe.

velkommen til deg.

Velkommen hit.
Jeg heter Ingvill og er 31 år (blir 32 i år) Jeg og mannen min har Mikael på litt over 5 måneder, hadde termin 10 september men jeg fikk svangerskapsforgiftning og gutten kom 15 august med keisersnitt. Skulle vel egentlig ha flyttet til august forumet, men har valgt å bli her i september.
Bor i Mosjøen (byen midt i Norge) og jobber vanligvis på det lokale sykehuset som sekretær, men nå er jeg hjemme å koser meg :-)
Har hund, katt om ca 700 liter vann fordelt på 4 akvarium med masse fisk.
Driver en del med håndarbei når jeg får tid til det.
Håper du vil trives hos oss.

Back
Topp