dette er meg i forrige svangerskap :O :p

Det var en skikkelig struttemage ja ;-) husker ikke hvordan min var jeg, så nå må nok jeg også rote fram de gamle magebildene :p

Hehe, ja noen blir kjempe store enten det er bare baby eller ikke;D har du bilde eller?:D

Har bilder, men hvordan legger man ut? er tydligvis endret siden sist jeg la ut ;) må jeg type laste dem opp i photobucket eller lignende? Er så mye lettere hvis man bare kan laste dem opp direkte her inne, men ser i såfall ikke hvordan man gjør det.

Der du kommenterer, står det last opp fil, men det går ikke fra iPhone, men data fungerer helt fint, og sikkert iPad og:)
Da bare blar du gjennom bildene på enheten du bruker, så lastet det fort og direkte opp:)

Gleder meg til å se:D

Så mange fine mager :)

Her er eg med guten for 7 år sidan, i 38+2 eller ei veke før fødsel. Huuuuuuge!

38pr5.jpg

Hum, når jeg trykker på "bildknappen" står det: Tast inn bildets URL-adresse:
får ikke opp at jeg kan laste det opp fra pc'n, last opp fil finner jeg heller ikke.
Alternativene jeg finner er, legg inn/ rediger bilde, Media, kode, Quote, ellers er det tekstbehandlingsverktøy.
Irriterende :smiley-angry017

Hum, når jeg trykker på "bildknappen" står det: Tast inn bildets URL-adresse:
får ikke opp at jeg kan laste det opp fra pc'n, last opp fil finner jeg heller ikke.
Alternativene jeg finner er, legg inn/ rediger bilde, Media, kode, Quote, ellers er det tekstbehandlingsverktøy.
Irriterende :smiley-angry017

Prøv tinypic.com :)

Den var stor ja, men gud så flott du var! Var det jente eller gutt inni der? :)

Følte meg ikke spesielt flott helt på slutten der, så takk! =D Det var ei lita jente som bodde inni der, selv om jeg ikke visste det på tidspunktet bildet ble tatt

Her ser dere magen min fra start til slutt i forrige sv.skap.. :)
2878_187694955044_710170044_6704051_2983426_n.jpg

..og her er magen i uke 12 denne gang.. LITT forskjell?? :p

12 uker.jpg

003.JPG

Dette er et par dager før frøken fryd kom. 6 dager over termin og 34 kg senere

ImageUploadedByBV Forum1361464980.637723.jpgher var jeg 39+4. Nesten ikke mage i det hele tatt! Men nå fødte jeg en jente på knappe 2,2kg.

Back
Topp