dette er meg i forrige svangerskap :O :p

Mjh

August Baby <3<3
41 uker med leo.jpg hjelpes meg :P her er jeg 41 uker med Leo :) hehehe. tenk om jeg blir så stor denne gangen og? :P håper jeg ikke går over hvertfall!:P

hvordan så deres mager ut, så nærme eller over termin?:)

Er selv 1.57, og det syntes ikke bakfra at jeg var gravid,så de stakkars gamle damene på butikken , holdt på å svime
Av,når jeg snudde meg:D

Åååh,se der ja:D jeg ser basketballen :D så ut som jeg hadde en vannmelon på tvers;p

Syns det er morsomt å se flere som hadde stor mage:D ble du satt igang eller madison25 ?:)

Det var struttemage det :)
Her var jeg veldig stor på slutten! og jeg er 1.58 så det så ikke så bra ut. Så ut som jeg skulle tippe over.. Haha!

Haha, kjenner til den!:D så litt sånn ut her og;D har du bilde av magen din eller?:)

Skal se om jeg får lasta opp bilde når jeg finner den eksterne harddisken.. Det så ut som om jeg hadde svelga en temmelig stor badeball :D

Hehe,gleder meg til å se:D

Er veldig gøy å se hvordan magene til de forskjellige blir utover i sv,skapet :D

Er selv 1.57, og det syntes ikke bakfra at jeg var gravid,så de stakkars gamle damene på butikken , holdt på å svime
Av,når jeg snudde meg:D

Åååh,se der ja:D jeg ser basketballen :D så ut som jeg hadde en vannmelon på tvers;p

Syns det er morsomt å se flere som hadde stor mage:D ble du satt igang eller madison25 ?:)
Ja ble satt igang. Håper jeg slipper det denne gangen for hadde rier i 13 timer før han var ute.. De på sykehuset kalte det en "rask fødsel"... jeg kan love deg at min oppfatning av det var en helt annen.. heh..

Ja ble satt igang. Håper jeg slipper det denne gangen for hadde rier i 13 timer før han var ute.. De på sykehuset kalte det en "rask fødsel"... jeg kan love deg at min oppfatning av det var en helt annen.. heh..

Hehehe, samme her! Begynte halv 10 påmorran med rier og han var ute 00.33, så vi har ganske lik oppfatning;D håper jeg slepper å bli satt igang denne gangen!:D

Så fin mage:)) ja gleder meg til sparkne selv:D

Jeg var definitivt større med andremann enn alle bildene som er lagt ut her, men kan ikke skylde alt på babyen da var ganske stor etter han kom også. Var stor med førstemann også lurer på hvordan det blir denne gangen.

Jeg var definitivt større med andremann enn alle bildene som er lagt ut her, men kan ikke skylde alt på babyen da var ganske stor etter han kom også. Var stor med førstemann også lurer på hvordan det blir denne gangen.

Hehe, ja noen blir kjempe store enten det er bare baby eller ikke;D har du bilde eller?:D

Back
Topp