dette er jo utrolig!!

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
ei bekjent av meg fant ut at hun var gravid for ei uke siden.
ho hadde lagt på seg litt rundt magen. er litt kraftig fra før.
var på sykehuset for å finne ut når termin var i dag, og jo, hun har termin om 1 mnd!![:-]

hihihi, lykke til [:D]

Så gøy da, hehehe![:D]

OI[&:][&:]

OI [:-]
Jeg skjønner ikke at der er mulig [:)]

Har det travelt hun nå da [:D]

Wow, slipper den lange ventetiden da hehe [:D]

ORIGINAL: shiby

hehe ja slipper å gå å vente hvertfall!![:D]
har vel heller litt liten tid til ting tror jeg[;)][8D]

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: MammaOgVictoria

Oi!!!
Litt sjokk eller?

Skjønner ikke at det går ann å ikke merke det når man er så langt på vei heller jeg men er sikkert mange årsaker til det.
Jeg var 14 uker på vei før jeg fant det ut, regelmessig mens, samme vekt og ingen andre plager.
Men når man er 8 mnd på vei så vil man normalt sett kjenne spark selv om magen kanskje ikke endrer seg fordi man har litt mye fra før

ja jeg skjønner ikke slikt selv.....[8|]

ORIGINAL: Vaffelrøra

Wow, slipper den lange ventetiden da hehe [:D]

Veldig også det[8D]
Mamma permisjonen starter om 1 uke[8D]

[:D]

Wow, herlig med et kort svangerskap da:-) har mye som må shoppes hun da:-p første barn eller?

Fasinerende[;)]

ORIGINAL: Bekke

Wow, herlig med et kort svangerskap da:-) har mye som må shoppes hun da:-p første barn eller?

ja er første barn[:)]

Oi!!!
Litt sjokk eller?

Skjønner ikke at det går ann å ikke merke det når man er så langt på vei heller jeg men er sikkert mange årsaker til det.
Jeg var 14 uker på vei før jeg fant det ut, regelmessig mens, samme vekt og ingen andre plager.
Men når man er 8 mnd på vei så vil man normalt sett kjenne spark selv om magen kanskje ikke endrer seg fordi man har litt mye fra før

Jeg måtte virkelig konsentrere meg om å kjenne sparka og ikke kunne man se sparka på utsiden, ei heller kjente jeg at hu snudde seg i uke 36.. så trur så gjerne at de ikke kjenner spark bestandig[;)]

Men gratulerer så masse til hun da, må være greit å slippe å gå så lenge og vente[:D]

Oisann, håpa hun ikke har festa noe de siste 8 mnd da[&:]

Hehe, må være en sææær følelse! Vanligvis har man jo 9 mndr å venne seg til tanken at man skal bli mor på[:-][:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Oisann, håpa hun ikke har festa noe de siste 8 mnd da[&:]

Hehe, må være en sææær følelse! Vanligvis har man jo 9 mndr å venne seg til tanken at man skal bli mor på[:-][:D]

jo tror nok hun har vært på fylla en del. ikke mye men sånn vanlig på fylla til 21 år og være[:)][8D]

men går vel bra for det får en håpe[:)]

Back
Topp