Dette er helt normalt, ikke sant?

*Glufsa*

Glad i forumet
Er nesten 32 uker på vei nå, hadde meg akuratt med samboer [:D]
Og når jeg gikk på do da så var det en del rosa slim på papiret liksom... Og har en del kynnere...
Aldri hatt dette før med nr 1 så bare lurer...

Takk for alle svar [:)]

slimproppen som gikk kanskje??[8D]

eller er det litt for tidlig for det?? vet den kan gå flere uker før fødselen[8|]

ORIGINAL: SweetCherry

whaaat??? Nei ikke si det da!!

Jeg også får kraftigere og vondere kynnere etter sex, men har aldri merket blod på papiret.. Ring føden om du er usikker[;)] Helt sikkert ingen fare[;)]

ORIGINAL: *Glufsa*

ORIGINAL: SweetCherry

whaaat??? Nei ikke si det da!!

min propp gikk aldri så vet ikke helt hvordan den ser ut så aner ikke, kan jo ringe føden å høre viss ingen her har mer fornuftig svar enn meg[8D][;)]

Tusen takk for svar [:)]

Er sikkert ikke noe farlig, men måtte bare sjekke liksom [8D]

Er det blod så skal man ringe føden.. uansett grunn... [;)]

ORIGINAL: Lillesnille

Er det blod så skal man ringe føden.. uansett grunn... [;)]

Var liksom ikke rent blod, men rosa slim...

Jeg hadde stadig vekk rosa slim da jeg gikk gravid, og spesielt etter sex..

Sikkert bare en rift eller et blodkar som er sprengt, men hvis det fortsetter så ville jeg tatt en tlf til føden bare for å roe nervene mine

Hvis det var bare litt slim så var det sikkert ikke slimproppen, isåfall bare en liten del av den :) Jeg trodde min gikk flere ganger men skjønte at den ikke hadde gjort det når slimproppen EGENTLIG gikk, for den var diger! type 1 dl med slim[8D]

Hadde også litt blodslim på slutten men det var i forbindelse med undersøkelser hos jordmor, men jeg antar at sex kan ha samme effekt :) Jeg ville ringt og sagt i fra ihvertfall, man skal jo ta kontakt ved blødninger uansett.

Har hørt om flere som har opplevd det samme som deg ,og det er helt normalt har de fått beskjed om...enten det er en rift eller noe..
Med mindre det kommer friskt blod så trenger man ikke ringe legen for litt rosa slim....[8|]

Helt normalt.
Og slimproppen er ikke ensbetydende med fødsel, den kan tom dannes en ny.
Kynnere er normalt.

Slik begynte min fødsel i uke 34![8D] Så lenge det ikke kommer no mer, sånn hele tiden eller at du får mer vondt så trenger du nok ikke å bekymre deg.

Back
Topp