Dette er HELT greit

Senator Malin

Elsker forumet
Å sitte på BV, VG, poker osv for å få 170 kr i timen.. Haha.. Jeg er eksamensvakt og de har forbredelse i dag. Så det sitter 2 stk her og de spiller kort.

Tips meg om nettsider jeg kan bla igjennom! Facebook funker ikke på nettet her 

Jeg har også vært eksamensvakt (10. klasse), og jeg har aldri arbeidet så lite for pengene. Men de var strenge der, vi fikk ikke lov til å lese eller noe som helst, ikke strikke engang (hallo, det gjør bestandig vaktene når jeg selv skal ha eksamen), vi fikk såvidt lov til å drikke en kopp kaffe. Så det var timesvis med meditasjon, og jeg kunne utenat plakaten om Pythagoras, den hang på veggen like over stolen min. 

toneany skrev:
Jeg har også vært eksamensvakt (10. klasse), og jeg har aldri arbeidet så lite for pengene. Men de var strenge der, vi fikk ikke lov til å lese eller noe som helst, ikke strikke engang (hallo, det gjør bestandig vaktene når jeg selv skal ha eksamen), vi fikk såvidt lov til å drikke en kopp kaffe. Så det var timesvis med meditasjon, og jeg kunne utenat plakaten om Pythagoras, den hang på veggen like over stolen min. 

Sånn er det her og.. Men nå er det ikke eksamen, men forbredelse. Eksamen i morgen.. Da er det 5.5. timer pal på en stol å glo i veggen 
Er jeg heldig er det noen med liten blære sånn at jeg får luftet meg til dass og tilbake.

IsThaBeth skrev:
Har de eksamensvakt på forbredelsesdag? Hvorfor det?

Jeg passer på rommet.. Hehe.. Datamaskiner her.

Så må de signere ved oppmøte.

Senator Malin skrev:

toneany skrev:

Sånn er det her og.. Men nå er det ikke eksamen, men forbredelse. Eksamen i morgen.. Da er det 5.5. timer pal på en stol å glo i veggen 
Er jeg heldig er det noen med liten blære sånn at jeg får luftet meg til dass og tilbake.

Der ble jeg også ringt om å være eksamensvakt i morgen, gitt. :p
Får ta med mine egne notater og lese når jeg har pauser, og bruke stilletiden til å øve inni hodet mitt. :p Skal ha skriftlig skoleeksamen i naturfag, og har masse pensum jeg må kunne utenat, nemlig. 

Back
Topp