dette er den...

matmor

Betatt av forumet
værste dagen på LENGE! må bare klage litt...

05.10 i morges våknet jeg av at tv´n ble slått på... altså JR var våken... Jaga han til sengs og ca 30 min senere kom han opp trappa i gjen! før jeg kom meg på bena hadde han tømt pengboka mi for kort og penger og diverse.. deretter begynt å sette på film selv.... [:@]

fikk sambo til å skifte bleie på han å kansje legge han i gjen mens jeg gikk på kjøkkenet å henta meg ett glass vann..
Gutten hadde IKKE vært i senga etter at han ble lakt i gjen, nej, han hadde tømt kjøkkenskuffa for redskap og begynt å leke med nylonvasken som nå på benken siden i går.... [:@] så ca 06.00 vaska jeg opp i morges... må vel nevne at kjøkkenknivene har FAST plass i et skap høyt oppe...

ikke nokk med det, men når vi skulle på time til jm oppdaga jeg at ene hjulet på vogna var punktert! [:@][:@][:@] NAV har tulla med utbetalingen av sykepenger, og alt kom på EN dag...

KLAAAAAAAAGE!!! føles mye bedre nå! [:D]

få trøste deg med, at som regel blir neste dag bedre, etter å hatt en dritt dag..

så søte dere er!!! dagen har jo blitt bedre nå da... siden han soooover søtt i senga. heldigvis starter han i barnehagen i gjen i morgen så håper det blir lenge til en sånn dag. [:)]

[:D] Beklager, jeg vet så altfor godt hvordan det er, men jeg måtte nesten smile litt når jeg leste det du skrev[:D] Så godt å ikke være alene om de dårlige dagene [;)] Det trøster !! [:D]
Men all sympati til deg !!! Bra dagen ble bedre etter hvert[:)]

ORIGINAL: titta81

[:D] Beklager, jeg vet så altfor godt hvordan det er, men jeg måtte nesten smile litt når jeg leste det du skrev[:D] Så godt å ikke være alene om de dårlige dagene [;)] Det trøster !! [:D]
Men all sympati til deg !!! Bra dagen ble bedre etter hvert[:)]

hehe, ja, nå når dagen er over er det lett å bare le av det hele! er jo noe vi sikkert ikke opplever så mange ganger, er jo noe av sjarmen med å ha småfolk i hus. [:)]

Låv å smile/le litt, i allefall når man ser det komiske i det. [;)]
Veldi greit å ikke være alene om de dårlige dagene, å vite at andre også har det sånn er en stoooor trøst. [:D]

huuffda[&:] Koselig start på dagen ja[:-]

Back
Topp