Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er elektriker og sier at det er LED pære med 2-3 wattSå koselige rom! har ingen tips sånn på stående fot, men har et spørsmål. Den blomsterlampen fra IKEA... Hvor sterk pære har du i den? Den ser ut som den gir så fint sterkt lys. Jeg har ikke turt å sette i pære med høyere watt enn det som står advart på lampa, og synes ikke den gir særlig lys i det hele tatt...
Tusen takk!!Mannen er elektriker og sier at det er LED pære med 2-3 watt
Ho eldste tar vi bare en teppe over vinduet (siden det er skråtak) men babyen har mørke rullgardinerSuperfine rom til de små! Hva tenker du å gjøre med solskjerming på rommene?
Vi har vindu i skråtak på barnerommet, og vi har investert i sånn hard rullegardin på utsiden av vinduet. Virker på batteri (solpannel), og er kjempe fin både for å stenge lys og varme/kulde ute. Usikker på hva dette heter i Norge, men vi har fra merket VELUX.Ho eldste tar vi bare en teppe over vinduet (siden det er skråtak) men babyen har mørke rullgardiner
Det skal jeg sjekke ut! Hsr ikke trengt å tenke på noe i vinter da det er så mørkt! Men nå som det er lysere så trenger jeg noe i hvertfallVi har vindu i skråtak på barnerommet, og vi har investert i sånn hard rullegardin på utsiden av vinduet. Virker på batteri (solpannel), og er kjempe fin både for å stenge lys og varme/kulde ute. Usikker på hva dette heter i Norge, men vi har fra merket VELUX.