Hvilken cravings har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååhh ja samme her! Har du kullsyremaskin eller kjøper du flasker?Boblevann!
Man kan spise lakris selv om man er gravid! Bare ikke i store mengder Jeg MÅ ha lakrisHar lyst på noe salt ofte, mest lyst på lakris, men det holder jeg meg såklart unna
Her går det i rista brød med bringebærsyltetøy og hvitost. Har egentlig ikke lyst på noe enda. Er sulten men matlysten forsvantÅh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slush men foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk
Ja sant. Føler også ofte sult, men så er det ingeenting som fristerHer går det i rista brød med bringebærsyltetøy og hvitost. Har egentlig ikke lyst på noe enda. Er sulten men matlysten forsvant
Kjøper flasker, så å si hver gang jeg er på butikken De er jo best helst ferske og så det går en delÅåhh ja samme her! Har du kullsyremaskin eller kjøper du flasker?
Enig. Veksler hele tiden mellom sult/kvalme/ingenting frister, men blir bedre av å spise.Ja sant. Føler også ofte sult, men så er det ingeenting som frister
Sist graviditet hadde jeg cravings på mcflurry og kroneis, spiste 3 kroneis hver kveld og 2 mcflurry på dagtid de siste ukeneÅh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slush men foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk
Hva kjøper du da?Kjøper flasker, så å si hver gang jeg er på butikken De er jo best helst ferske og så det går en del
Alt mulig Men alltid med smak. Farris lime og sitron. De ulike boble smakene, samt de fra rema sin kolleksjon. De har smak av eple og en annen av granateple, veldig gode Er til vanlig veldig glad i vann, men med denne ugne følelsen i kroppen om dagen drikker jeg ikke mer en jeg må av vanlig vann.Hva kjøper du da?