Dette craver vi nå?

Grønne epler og Kiwi!
 
Må ha saft med Isbiter, har fått dilla på den nye Fun saften godis(kirsebær)
 
Åh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slush :laughing021 men foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk :happy8
 
Åh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slush :laughing021 men foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk :happy8
Her går det i rista brød med bringebærsyltetøy og hvitost. Har egentlig ikke lyst på noe enda. Er sulten men matlysten forsvant
 
Åh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slush :laughing021 men foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk :happy8
Sist graviditet hadde jeg cravings på mcflurry og kroneis, spiste 3 kroneis hver kveld og 2 mcflurry på dagtid de siste ukene :laughing001 :laughing021
 
Hva kjøper du da? ❤️
Alt mulig :cool: Men alltid med smak. Farris lime og sitron. De ulike boble smakene, samt de fra rema sin kolleksjon. De har smak av eple og en annen av granateple, veldig gode :happy: Er til vanlig veldig glad i vann, men med denne ugne følelsen i kroppen om dagen drikker jeg ikke mer en jeg må av vanlig vann.
 
Jeg er egentlig veldig matlei om dagen, men får akutte cravings ofte basert på hva jeg lukter. I forrige uke hadde jeg sååå lyst på bbq marinerte kyllingklubber fra ferskvaredisken, nå istad følte jeg i sånn 1 sek at jeg randomly luktet falukorv, så da fikk jeg lyst på stekt ordentlig falukorv fra Sverigeo_O Fries med grillkrydder også:rolleyes: Kvalmen har begynt, så cravingsene mine er gjerne ikke de mest næringsrike, heller salte. Forrige svangerskap var Grandiosa Pepperoni basically det eneste jeg med 100% garanti alltid klarte å spise under kvalmeperioden uten at det kom opp igjen. Vant til å spise svært næringsrikt, men ting som egg og epler osv var bare å glemme f.eks:yuck:
 
Back
Topp