Dette blir spennende!

bumpien

Glad i forumet
Den dagen jeg flyttet sammen med samboeren min hadde han aldri bodd for seg selv, så i litt over to år har jeg sett hvordan læringskurven har gått i taket. Fra at moren vasket tøyet hans til der han er i dag er det bare MIL. Han er SUPER dyktig! I dag skal han for første gang lage fiskeboller i hvit saus. Han skal lage middagen så jeg får sove litt siden jeg har vært hjemme med lillegutt i dag [:)] Ikke missforstå meg, han er KJEMPE flink å lage mat, han lager asiatisk, meksikansk, sushi og alting som bare det, men norsk husmanskost har han prøvd deg fint lite på. Jeg er veldig positivt spent på hvordan middagen smaker i dag [:)]

Hehehe...Jeg kan "ikke" lage mat jeg...Det eneste jeg er flink til å lage er hjemmelaget: kjøttkaker, hvitsaus, pannekaker kjøttpudding...Koke poteter og gulrøtter har kommet seg...Ikke missforstå har laget mat siden jeg bodde hjemme...[:-] Men jeg er rett og slett ikke noen husmor...Synes det er litt artig at jeg faktisk kan lage hvitsaus...Og det er jo litt vanskelig for noen da...

Sambo og jeg har aldri bodd alene...Vi flyttet sammen rett fra foreldrene våre...Jeg sa til sambo at jeg kanskje skulle leie meg en leilighet (en alder av 18,5) så vi fikk være litt i fred...Neste jeg vet leier vi sammen[8|][:-] Helt utrolig at det har gått så bra som det har gjort...Er mange som går fra hverandre etter så og så lang tid...Nå har jeg og sambo vært sammen i 10 år og bodd sammen i snart 9...Gikk fort i svingene her...[8D]

Men ja, synes du har all rett til å være stolt av han som skal prøve seg ¨på nordisk mat...[:D]

Det ble kjempe godt også! Nå er vi mette. Mette akkompaniert av munnspillmusikk! [:)][:D]

hehe, så bra det smakte..
kjekt med menn som lager middag..
jeg stink i å lage mat, så her lager mannen mat nesten hver dag[:-][:D]

Høres bra ut[:D]

Back
Topp