Dette blir noen triste dager!

Usynlig

Elsker forumet
For omtrent 20 minutter siden døde oldefaren min, tippoldefaren til min datter.
Jeg syns det er så trist. Han har alltid vært der for meg og vi har tilbringt masse tils ammen helt fra jeg var knøtt.
Selv om mannen ville blitt 95 år på Torsdag (og det var hans siste mål her i livet) så var det nok på tide. Han har vært frisk som en fisk hele livet, men etter han fikk lungebetennelse en gang da han var 92 har han holdt det gående ogvi har trodd mange manger vi skulle miste han. Nå var vi forberedt på at han skulle dø, men når det nå først skjedde skjønte vi fort at dette ikke var mulig å forberede seg på.

Grunnen til at han døde var fordi han falt og knakk benet på Mandag, ble satt på sterke smertestillende og skulle opereres Onsdag. Rett før operasjon fikk han hjerteinnfarkt stakkar. :o(

Måtte bare blåse ut litt her. Har akkurat fått beskjeden og sitter hjemme alene.

Uff så trist:( Kondolerer.

Kondolerer! Det er utrolig trist selv om alderen tilsier at det kan skje. Det er jo allikevel en person man er kjempeglad i, som man mister. Ikke noe godt å sitte alene da, håper du snart får noen hjem som du kan snakke med. Sender deg en stor klem

Så trist! Kondolerer

Så trist :-( men det høres ut som en som har hatt et godt og langt lv til han fikk lungebetennelse! jeg mista farmor for noen uker siden og er enda trist og lei meg. Hun har jo alltid vært der!

Huff, så trist!!! Selv om det er mer forståelig at eldre mennesker dør enn yngre, så er det ikke nødvendigvis mindre vondt av den grunn. Man har jo gjerne et nært forhold til oldeforeldre og besteforeldre og det er klart at det er vondt når de blir revet fra oss. Håper du ikke skal være alene hjemme så altfor lenge og at du får litt trøst snart. Det gjør godt å gråte litt :) Håper det blir en fin begravelses-seremoni etterhvert, det kan også hjelpe deg selv om det gjør vondt.
Goood klem til deg!

Uff, så trist :( Sender deg en god klem!!!

kondolerer så mye!! 

Kondolerer. Det er så trist å miste noen av dem som alltid har vært der.

Tusen takk! dere er gode å ha i vonde stunder! 

Kondolerer! *stor klem*

Uff, gråter en liten tåre for deg. Kondolerer så mye! Du har vært heldig som har fått ha oldefaren din i livet ditt så lenge. Det er noe helt spesielt med oldeforeldre....

så utrolig trist :( kondolerer! og sender en stor klem!

kondolerer! Det er aldri noe kjekt å miste sine nære og kjære, selv om man tror at man er forberedt på det og alt.. Stor klem fra meg

Kondulerer Sender en stor trøsteklem! Får tenke at dere fikk mange gode år sammen ihvertfall :)

Back
Topp